Ryggen kändes som en kniv......Underarmen är inte alls farlig tycker jag, kommer gå bra
Just nu litar jag inte på dina ord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ryggen kändes som en kniv......Underarmen är inte alls farlig tycker jag, kommer gå bra
Ryggen kändes som en kniv......
Underarmen tyckte inte jag gjorde särskilt ont. Utsidan av smalbenet ner mot vristen kändes betydligt mer.Dags igen! 1,5 år tog det att smälta smärtan
Samma tatuerare, som direkt efter min förfrågan ville rita upp den åt mig och bokade in mig i december
Blir underarm, musiktema (tänk lite mello hehe) men är jukt nervös över placeringen pga smärtan! Såå tunn hud där!
@Zoya håll utkik på Lennys insta i december
Min underarm gjorde inte ont heller tycker jagRyggen kändes som en kniv......
Haha börjar näääästan bli övertygad av er nu ser mest fram emot hur han designat! Sist älskade jag den direkt!Min underarm gjorde inte ont heller tycker jag
Haha börjar näääästan bli övertygad av er nu ser mest fram emot hur han designat! Sist älskade jag den direkt!
Får se hur stor jag vill ha den också, vill ju ändå att den ska synas!
Har ni ngn på underarmen så lägg gärna in en bild
Haha börjar näääästan bli övertygad av er nu ser mest fram emot hur han designat! Sist älskade jag den direkt!
Tänkte insida men inte helt säker faktiskt... Tänkte att jag kan se den lättast på insidanInsida eller utsida? Jag har flera
Tänkte insida men inte helt säker faktiskt... Tänkte att jag kan se den lättast på insidan
TackInsidan är fint här är mina. Det ska dock fyllas i mer.
Visa bifogad fil 78840
Min på insidanHaha börjar näääästan bli övertygad av er nu ser mest fram emot hur han designat! Sist älskade jag den direkt!
Tror ryggen är bland det värsta man kan göra
Magen och höfterna var inte att leka med.... tio gånger värre än ryggen.