Sjukt fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh typ en Mulle och Molly?Första delen. Den ska kompletteras med någon form av ponnyekipage. Har inte hittat rätt ännu.
(Svullen just nu pga ny, inte så skev när armen är ”normal”. Och ja det ska vara åt olika håll.)
Visa bifogad fil 57599
Åh typ en Mulle och Molly?
Nu har jag en ny tid bokad hos min tatuerare, ska täcka över en av mina gamla - mitt efternamn på utsidan av ena underarmen. Den är ganska svart, så det krävs en ganska mörk och stor tatuering för att täcka den, men det gör ju inte mig nått Det blir en dolk iaf, lite oldschool-stil typ. Kanske att det blir en matchande på andra underarmen, dock har jag en stor jäkel på insidan av den underarmen så det kanske inte får plats, så vi får se vad som blir där.
Jag har börjat kika lite på blastover- och blackworktatueringar också! Nån annan som har kikat på det, eller har nån sån kanske? Jag har ju en koifisk på ena överarmen som gjordes för längesen och inte blev helt klar, så den tänkte jag att man kunde göra nått med. Jag är inte så sugen på att bara bättra på den eftersom jag inte är så förtjust i motivet längre, så det vore roligare att göra nått nytt av den.
Börjar dock ha så mycket ideér till tatueringar så jag inte vet vart jag ska ta vägen härnäst! Problemet är att jag liksom aldrig börjar på några av mina redan påkomna ideér utan jag kommer ju på nya hela tiden och gör dom istället Vi kanske helt enkelt behöver lägga upp en plan, jag och tatueraren
Jag har också en ny tid, på fredag. Ska komplettera på armen