Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avundsjuk! FiiiinGav mig själv en förtida julklapp
Visa bifogad fil 61986
Avundsjuk! Fiiiin
Kommer köra på en ny på vårkanten tänte jag! Men varit bra sugen när jag sett "ledig tid" på insta hehe
Det var malen som fick en kompis!
Bokade en ny tid... 2 juni ska fylla på armarna med lite småfillers.
Visa bifogad fil 61348
Planerar nr 2 nu, snart ett år efter första!
Gjorde såååå ont så vill inte göra ngt stort denna gången heller
Tänkte först följa temat, men då jag ej kör rugg denna gång tänjte jag istället välja ngt helt annat!
Ni som har flera, följer ni ngt tema på alla eller helt olika motiv?
Tänker då Tatueraren har en rätt egen stil så kommer de ändå följa en viss röd tråd
Tänker mig underarmen precis under armvecket? Men blir lite konstigt då man ju ej är helt rak där, kommer det se snett ut? Ngn som gjort där?
jag som vill att allt ska matcha överallt tycker du är modig hahaJag freestyle:ar friskt Har säkert tolv olika tatuerares verk på kroppen
Kör ingen röd tråd, men är inte så förtjust i old school stil så har ingen sån tatuering. Annars friskt blandat av olika tatuerare och deras stilar!Planerar nr 2 nu, snart ett år efter första!
Tänkte först följa temat, men då jag ej kör rugg denna gång tänjte jag istället välja ngt helt annat!
Tänker då Tatueraren har en rätt egen stil så kommer de ändå följa en viss röd tråd
Tänker mig underarmen precis under armvecket? Men blir lite konstigt då man ju ej är helt rak där, kommer det se snett ut? Ngn som gjort där?
Alla mina följer en röd tråd. Det är inget tema direkt men ge till samma tatuerare och vill att de går i samma stil. Jag har väl några små svarta grejer som inte är någon stil eller så, de är bara några grejer liksom.Gjorde såååå ont så vill inte göra ngt stort denna gången heller
Planerar nr 2 nu, snart ett år efter första!
Jag har 3 prickar på varje lillfinger, nedanför nageln. Men dom flöt ut direkt och blev fula vill lasra bort dom, men orkar aldrig ta tag i detJag hara bara två, olika stilar. Ena mer tribal och den andra mer realistisk. Båda på ryggen och den sist nämnda större.
Är det någon här som har tattuerat fingrar/händer? Tycker det är sjukt snyggt.
Jag hara bara två, olika stilar. Ena mer tribal och den andra mer realistisk. Båda på ryggen och den sist nämnda större.
Är det någon här som har tattuerat fingrar/händer? Tycker det är sjukt snyggt.