TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4

Jaha då får man väl krypa ur garderoben och sluta smygläsa.:)
Här kommer en ny tant och anmäler sig som tjänstgörande skribent/läsare i tråden.
Anita heter jag..//

Hej. Vi kallar väl dig Tant Anita då (hon med Televinken!) ;)
Välkommen som sagt. Du har säkert sett att det är fler här från NV Skåne - i alla fall två som jag kommer på på s k rak arm. Kan lägga till att JAG minsan är FÖDD i Ängelholm :)

Pinto - jag blev nästan knockad när jag såg fölisen. Ljuvlig - helt UNDERBAR!

Hehe
Jag jobbar där men sen rymmer jag hem till Sundets pärla så fort som möjligt. :D

H-borg alltså..... (?) Fast inte i själva stan' kan jag tro. Jag har bott i Nyhamnsläge (mor är därifrån) och i H-borg (gamla Tågaborg - husen finns inte kvar). Fars ena halva av släkten är från Mölle..... så visst är Kullabygden lite "hemma" för mig. Fast jag är inte där jätteofta.

valkommen tant anita, till traden dar man far magont fran skrattanfall, man ler, man delar och man trivs..
tant ponny vad ar en televink???
nu skall jag sova.. nattis yalls

KL
God natt till de som är kvar. Som jag skrev tidigare hinner jag nog inte titta in här på ett par dagar. Om vi inte ses, så GOTT NYTT ÅR! Jag ska tänka på er (fårull och mushål, ja herre gud.!).

images

Kat - här är Anita och Televinken.....

You'll figure it out......

Okey,jag tar med ett fårskinn till dej att sitta på

Men gode gud hur jag läser. Jag läste : Jag tar med ett fårskinn till dig att sätta ....:o

Skulle kanske ha skippat det där vinet jag tog med min vänn Jessica nyss :angel:

Anita och Televinken lärde barn trafikvett på den tiden när TVn var svartvit och fjärrkontrollen inte var uppfunnen, vem som nu behövde det när det fanns TVÅ kanaler att välja mellan och om man ville se barnprogram fick man allt infinna sig i TV-soffan mellan halv sex och sex
Skulle man prata i telefon så fick man sitta still för några trådlösa telefoner fanns inte.

Ja det var väl precis efter att vi flyttat ut från grottan och in i hus.:rofl:

Kolla in på http://sv.wikipedia.org/wiki/Anita_och_Televinken

Varmt välkommen Anita. Vi har visst flera gemensamma nämnare. 2 katter (mina heter Knut och Rut) ett dragit gammalt renoveringsobjekt och en kronisk sjukdom.

Hoppas du kommer att trivas här.

Rent allmänt- Är det någon som har koll på vilka datum den där Göteborgshelgen infaller? Åter igen det där med jämna och ojämna helger :(

Jag brukade se på Halvfem, och det började nog ..halv fem :)

Tack så mkt,mmm lite färg fick hon efter mamman även om hon inte blev fläckig:)

Ponnytant,tack till dej oxå alltid skojigt när man får höra att hon är fin.Men lite svårt att fatta att hon blir 4 till årsskiftet,vart tar tiden vägen,tyckte inte det var länge sen jag agerade "barnmorska":crazy:

Hälsar dej Anita oxå välkommen till bukes bästa o roligaste tråd

Men gode gud hur jag läser. Jag läste : Jag tar med ett fårskinn till dig att sätta ....:o

Skulle kanske ha skippat det där vinet jag tog med min vänn Jessica nyss :angel:

Tja,vi kan väl låta det vara valfritt:D
Jag menar vilket hon vill göra:angel:

Arbetsläger! :D:rofl::rofl:

Välkommen Fluffig!

Katter finns här också, förutom en rabarber som Kat brukar säga. Vi har hämtat våra katter från ortens katthem - de var ett par då och är det nu också, vi tyckte att vi kunde ta ett par på en gång - kivas lite då o då. Förutom det en wheaten - mysvovve!

Mc Marco - min svärfar behöver också palliativt morfin... suck.

Alltså,så fin:love:

Tant Anita ska vara varmt välkommen till bukes varmaste, trevligaste,roligaste tråd:laugh:

Jämn vecka m.a.o så jag är ledig.

Men herre gud!!!!! Vad håller ni på med :eek:

Här ballar hela datanätet, telefonnätet, teve och mobilnät ur på em i hela kommunen och har precis kommit tillbaka och vad har ni gjort under tiden? Bara öst ur er det ena inlägget efter det andra. Jag hinner ju inte ens läsa i kapp :mad: Jag får ta det i morron!

Här har inget av värde hunnit hända bara det vanliga.

Kat: PM till dej!

Tänk bara hur det kommer bli hos Kat efter vi varit i vindunken:o
Fingrarna får vila men blir desto jobbigare för rösten

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
114 623
Senast: McMarco
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
128 464
Senast: Bubban
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
119 866
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Gamla tant (och gubb-)tråden har avsomnat och jag saknar den. Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
97 98 99
Svar
1 970
· Visningar
143 556
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar