Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4
ok det tog 3 tradar, men vi har nu blvit sa sammansvetsade som man bara kan bli pa ett internetforum.. vissa av er vet jag mer om an jag egentligen vill, som ni probably vet om mig. Men vet ni, jag tycker det ar ganska skont. manhar en vankrets som finns dar aven om man inte kan traffas dagligen eller prata med dagligen, det ar bara att poppa in pa buke och nan har alltid skrivit nanting..
och aven om det skall handla om hastar och vad vi gor med dem, det dagliga livet runt hasteriet ar ju lika viktigt det.. banne mig om jag inte skall forsoka ta mig till shoppingrundorna i sommar och sen ar det forstas ritten.. Jag onskar fler kunde komma, men om tant kamel kommer till torptraffen, och drar med sig piraja, da har vi nog fattmed alla..
Pa tisdag skall jag till stan (det ar karlstad det) och neurologen och fa en bedomning plus meds hoppas jag.. Idag har jag bara ramlat 3 ganger, alldeles av mig sjalv plus en gang dar fanta nastan satte sig pa mig nar jag holl pa att klia henne i tutteriet.. jag har borjat att anvanda en s.k vandrings stav nu nar jag har vingliga dagar..
Voffie, ar det dags for glasses?? har satts inte pa ngnting.. remember jag var inte "wanted"...
Och bra om jamn vecka.. jag ringer nar saker har lugnat ner sig och vi kan planera trippen.. kanske kor till dig och vi kan ta tag resten av vagen. eller lokaltrafik eller sa.. pain att parkera i stora staden Gotenburg.
Jag behover hjalp med overtalningen till herr gubbe att komma pa torptraff. Han kommer ocksa att vara som en tupp med alla honsen, men tror inte han "ger oss ngt" nar vi vill hahahaha.. Dock kan det ju bli skoj att se den dar swishing av andan med drinks i handen.. Fragan ar bara, TORS han komma hit?
Jag ser verkligen fram emot ert besok. Ni far ta det som det ar, och upptackte att OM ngn har airmattress typ de dar tjocka varianterna, med tag garna.. jag har pump.. Visst det blir trangt, det blir stokigt men jag har ett stort koksbord och stolar, Plus forstas Bekvam, och finns det hjarterum finns det skjarterum..
Forresten Folis ar jattefin.. Ar ledsen om jag inte ger kommentarer pa era fina pallar ibland, jag snurrar sa enormt i mitt eget har. och ja, vissa dagar far jag bara inte alla tradar att motas dar de skall..Om jag inte skriver ner saker forsvinner det ut i rymden..
Ladan kallar, skall forsoka gora en ny tripp down the yellow brick road (utan Elton dock),sa kanske jag kommer upp i morgon..Nattis yalls
ps. televink eh?? never seen that thing before..