TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4

Ååååååååååhhhhhhhhhhh! Jag hade inte ens tänkt logga in - men detta MÅSTE jag bara kommentera!!!! Vilka UNDERBARA bilder!!!

Puh, nu har jag läst i kapp sen igår. Ett himla jobb, men trevligt:)

Några kommentarer först:

Älgen, krya på dig!

Brimmis, finfina blingflingor:)

Pinto, härlig "fölis". Underbar färg.

Och välkommen till Tant Anita!

Jag ska till Gbg på lördagen. Kankse ses vi där.

Igår red yngsta dottern sin årliga julrunda på min pålle, tog bilder, de kommer senare. Nu ska jag gå ut och mocka, men var tvungen att skriva lite här så jag vet var i tråden jag var sist. Här går det ju fortare är en gris blinkar:)

haha tant brimmis, det ser ut som flingorna har ratt idea om hur man anvander pallen.. dock tror inte den haller for flinga.. menharliga bilder.. glad att pallen kommer till anvandning...
det borjar bli morkt, sitter har och tar mig inte for mkt, men maste fa in odjuren och fordela dagens mojotransom och annat godis.. sen blir det nog sangen tidigt.. skulle hamta foder i dag men kom aldrig sa langt.. sa tomorrow ar busy varre..

Jag vet var det ligger, har haft hemtjänstpatienter där! Väldigt vackert! Men jösses vad jag fick leta innan jag hittade min patient (f´låt brukare el vårdtagare heter det ju nu)!

S.

Hmm, kund låter ju finare faktiskt.

S.

..//Nån, minns inte vem nu, skrev att det skulle va skitkul att köra ihop alla i verkliga livet och träffas.....jisses vilket liv ha ha ha ha ha..//

Eller också sitter alla och glor förläget på varandra under lugg.... Ta med era laptops råder jag. Så kan ni sitta i en ring och skriva :idea:

Men vin brukar hjälpa. Vi som kanske ses i Gbg kan ju mötas i baren :)

@Kat - genom vaddå????

Oj, vad fina kort :love:

Jag har varit iväg och handlat sen kl 1, så det blir inga hästar idag iaf.

Passar på och Önskar alla Ett Gott Nytt År!

31976333.jpg

Jag använder alltid pall eller annat upphöjt för att ta mig upp på min ädla springare det sparar både på mig, hästen och ev sadel. Egentligen är jag helt enkelt för osmidig att ta mig upp men det andra låter bättre.
Här nere har vi just nu plusgrader och det firar jag på soffan käkandes praliner.
Köpte med mat från big M till middag när jag körde från stallet. En hamburgare till mig och en till katterna. En slappekväll helt enkelt. :rofl:

@ tant ponny: genom nosen..mulen, ja du vet densaker som rinner jamt och dar det gror buggers..

om att sitta i en ring med laptops.. jag har inte sa manga kontakter i huset lol.. och tror det ar ingen fara vi sitter och mumlar under lugg.. INTE med det har ganget.. Som icebreaker kan vi ju ta ut valdemar och forsoka sitta upp utan pall.. och sen med pall.. hahaha eller lana grannen 174cm unghast for forsok till uppsittning.. synd du inte kan komma, vi skall ta bilder.. lol..

wow. big M later mums just nu.. enda stallet har i skogen dar man kan fa en burger ar Sibylla, och for nagon anledning smakar de inte sa gott..
narmaste Big M ar i stan (las Karlstad) och narmaste BK ar i Grums.. yep, det behovs ett franchise har ocksa..
Pa den positiva sidan sa finns det 15 pizza restauranger i stan.. och en chines/tha.. inte daligt det..

och hoppy new year till dig och dina pallar och hoppas du inte har ovanstaende big bangs over din hage.. tack och lov jag bor i skogen.. inga raketer har..

och pa tal om firande etc, ar det bara jag som kommer att vara hemma och i sang runt vanlig tid?? tror det ar 20 ar sedan jag firade new year..

Hjälper ju inte när man är sugen på just BIG M:crazy:

Idag har iaf elektrikern varit här:bow:och tittat.......
Kommer nästa vecka.....sa han:angel:
Ska bli skönt att slippa oroa sej för fruset vatten i stallet.

Nädå,vi är två iallafall!! Är ensam med min son,vi äter väl lite gott med grannen,som är lika trött som vi:D Inte orkar vi till 12 slaget,inte:o

En här som inte bryr sig alls.Troligen blir jag ensam här i morgon.Mannen i mitt liv är just nu på besök i Värmland av alla ställen:laugh:,han blir nog kvar hos dottern över nyår.

Välkommen hit Fluffig! :laugh:eller du kommer nog att få heta tant Anita, det verkar som om det satt sig redan :p

Och som sagt var, jösses vad tangentborden glöder här:eek:

Älgen - skit att det inte vill ge sig, prova en hutt (bara en hutt;)) whiskey varje morgon på fastande mage för att mörda alla basilusker

Brimmis - vilka fina kort, palltesten var för söt

Pinto - så fin din lilla fölis på 4 år är :p men du kanske måste uppgradera honom till tonåring nu, så han inte blir stött;)

Eller så kan vi göra små filmer av uppsittningsövningarna och lägga upp på Youtube :rofl:

Haha,det skulle ju vara nåt:D Speciellt för mej som har kamerafobi....:cry:

Nähä,dax att natta pållar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
114 623
Senast: McMarco
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
128 464
Senast: Bubban
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
119 866
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Gamla tant (och gubb-)tråden har avsomnat och jag saknar den. Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
97 98 99
Svar
1 970
· Visningar
143 556
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar