Sytråden del 4

IMG_4916.webp

Sytt ett laptopfodral till jobbdatorn :) Tog en herrans lång tid vill jag lova, men nöjd att det passade till slut! Får se till att nästa dator har exakt samma storlek bara 😅

La flera timmar i syrummet idag på att klippa ut massor av plagg ut en hög med tyget som legat och väntat 😅 Blev nu plagg till sju olika barn i bekantskapskretsen 😃 Hoppas på att orka att lite imorgon, och att kunna sy flera plagg samtidigt i overlocken då de flesta blir med vit tråd 😁

IMG_4933.webp

Det blev en necessär, en hållare för rondeller, och lite rondeller, allt i från lapplådan. Återbruk när den är som bäst.

Åt min sminkanvändande dotter, det har gått åt så mycket bomullsrondeller så jag tänkte vi provar det här!

Bifogade filer

• IMG_4288.webp
    IMG_4288.webp
    332,2 KB · Visningar: 51

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 640
Senast: Bapelsin
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 794
Senast: Enya
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 522
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 665

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat