Jag hittade märkpennor hemma som jag har provat med och det blev jättehäftigt! Frågan är hur det kommer att se ut när jag tvättat dem. Om det försvinner helt eller bara bli daskigt
Om det försvinner helt så gör det inget för det är snyggt med vitt också. Kanske snyggare till och med? Jag vet inte
Det rosa hade egentligen behövt vara mer åt det lila hållet för att passa perfekt till toppen jag ska ha, men detta funkar. Ett problem är dock att om det blir kallt så är den långärmade jag tänkt ha svart och vit så då kommer den ju inte matcha med byxorna
Dessa I-landsproblem
Jag har iallafall äntligen kunnat börja med Beast in black och fortsätter jobba mig nedåt och ju längre ned jag kommer desto krångligare blir det att sy. Vet inte hur många nålstick jag har i fingrarna vid det här laget
69 eyes råkade jag bränna så den är skitful, men jag är för snål för att köpa en ny och den är för komplicerad för mig själv att göra så den får se ut så.
Den rosa bara ligger där för att visa hur det ser ut. Vad tycker ni? Vita eller rosa patchar?
Visa bifogad fil 144313