Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla borde gunga lite varje dag. Nyttigt för hjärnan. Inget riktigt hem utan en gungstol så är det.Jag älskar allt som gungar.gungstol,hängmatta,hammock,vanliga gungor mm mm
Då rekommenderar jag dig att provsitta äggen, en del ser så sköna ut men jag vet inte hur man ska vara skapt för att sitta i domJag hade tänkt ha den i pensionärskuvösen.Men det kanske är vettigare att köpa en ägg gunga.
Du gör ju givetvis som du vill men du skulle ÄGA catwalken! Det är jag helt övertygad omFyfan vad jag fryser. Har hängt på ett lager hela dagen och räknat väskor. ISKALLT.
Fick förfrågan om att gå en visning. Japp, alltså GÅ som i catwalk. Finns verkligen inget som skulle få mig att masa ut min 1.65 knubb-kropp bland en massa långbenta pinnsmala catwalkmodeller så där var jag benhård- nej.
Har provsuttit ett gäng och som du säger en del är ren skit.Då rekommenderar jag dig att provsitta äggen, en del ser så sköna ut men jag vet inte hur man ska vara skapt för att sitta i dom
Jag hade tänkt ha den i pensionärskuvösen.Men det kanske är vettigare att köpa en ägg gunga.
Kan det funka även om man är avskärmad från minnena? Jag känner inget direkt när jag tänker på vad som hänt (kanske är det det som kallas dissociation?) men har förstått att de påverkar mig ändå genom hur jag tänker och agerar.@Magiana lyssnade på Kropp och Själ på P1 idag och kom att tänka på dig. http://sverigesradio.se/kroppsjal
”Den läkande glömskan”. Det togs upp bla hur man kan bearbeta trauman från barndomen.
Du lyckades ju själv ta dig ur dina ångestsnfall så det här är kanske något som kan hjälpa dig också. Tex beskrivs det hur man kan göra ett hemskt minne mindre hemskt genom att utnyttja sättet som hjärnan lagrar minnen på
Älskar när du visar din mjuka sida
Och flamingos!De gungande sakerna är säkert rosa med en massa fluff
Befinner mig just nu på blodcentralen och lämnar plasma.
Tas upp lite sådant också. Framför allt så tas det upp hur hjärnan lagrar minnen och hur den hittar dom osv. Du som är så logisk lagd (tänker på hur du har beskrivit hur du har lyckats besegra panikångesten) kanske kan du hitta något i programmet som du kan utnyttja för att ”lura” hjärnan. Eller bara kunskapen om hur det fungerar kanske kan göra det lättare i sig.Kan det funka även om man är avskärmad från minnena? Jag känner inget direkt när jag tänker på vad som hänt (kanske är det det som kallas dissociation?) men har förstått att de påverkar mig ändå genom hur jag tänker och agerar.
Knubbkropp, möjligen jämfört med modeller då...Fyfan vad jag fryser. Har hängt på ett lager hela dagen och räknat väskor. ISKALLT.
Fick förfrågan om att gå en visning. Japp, alltså GÅ som i catwalk. Finns verkligen inget som skulle få mig att masa ut min 1.65 knubb-kropp bland en massa långbenta pinnsmala catwalkmodeller så där var jag benhård- nej.
Och jag som får ser det som en självklarhet.Vi som inte får är enormt tacksamma för er som kan
Jag har gungstol men vågar nästan aldrig gunga i den av oro för att mosa någon djurs ben eller svans. De tycks alltid vilja ligga så något ligger under en med.Alla borde gunga lite varje dag. Nyttigt för hjärnan. Inget riktigt hem utan en gungstol så är det.
Det är väl tokbra om annat än "typiska modeller" går på catwalk? Det behövs.Fyfan vad jag fryser. Har hängt på ett lager hela dagen och räknat väskor. ISKALLT.
Du måste skruva isär det.Verkligen? Jag trodde man måste riva trädet för att tvätta?