Och jag som får ser det som en självklarhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag som får ser det som en självklarhet.
Du måste skruva isär det.
Vi fick en hel del snö här i Småland natten till idag, det mesta har redan töat bort. Pallar snart inte mer snö.Skåne Idag ska det bli fem plus. Jäkla ambivalent väder.
Det händer även den bästeDet blev lite jobbigt på väg till jobbet idag...
Silverpilen klarade dock det hela galant, bara lite snö i motorrummet #volvo #svensktstål
Men vad har jag sagt om att leka "Prästens Lilla Kråka" efter vägenDet blev lite jobbigt på väg till jobbet idag...
Silverpilen klarade dock det hela galant, bara lite snö i motorrummet #volvo #svensktstål
Nu är gården renskottad så börjar det ramla ner något vitt skit igen lagom tills jag var klar .Skulle inte bli mer men tydligen hade dom fel som vanligt .Nu är vedförrådet påfyllt igen .Blev en händelserik dag på jobbet först snökörning sedan hjälpa kollegan då ett lager skurit i fläkten och hela skiten lossnat på lastbilen och slagit den i molekyler .En smäll på 30000:- bara för fläkten .Sedan blev det att dra på huggarbyxorna och ge sig ut och ta ner träd som böjt sig över en väg så det blev en del övertid men har långt kvar innan jag kommer upp till kollegans övertidstimmar
Men vad har jag sagt om att leka "Prästens Lilla Kråka" efter vägen
Tur du hade pansarvagnen och att det gick bra med dig!
Jag har inte mycket men det finns vissa som har runt 60-70 timmar hela tidenÖh, mest övertid när man dör vinner inte... Jag ekar mig själv, var rädd om dig
Jag har även litteratir kring ämnet minnet och hjärnans kognitiva funktioner sen psykologinTas upp lite sådant också. Framför allt så tas det upp hur hjärnan lagrar minnen och hur den hittar dom osv. Du som är så logisk lagd (tänker på hur du har beskrivit hur du har lyckats besegra panikångesten) kanske kan du hitta något i programmet som du kan utnyttja för att ”lura” hjärnan. Eller bara kunskapen om hur det fungerar kanske kan göra det lättare i sig.
Jag rekommenderar dig att lyssna på programmet (du kanske får dela upp det i omgångar för att orka lyssna på hela, har för mig att du skrivit någon gång att du kan ha svårt för att lyssna på typ ljudböcker). Men jag tror att det kan vara värt att ”plåga sig igenom det”
Jag har inte mycket men det finns vissa som har runt 60-70 timmar hela tiden
Jag tror du gör ett bra val. @cili har det och det har hållit sig superfint kan jag intygaJahapp jag har blivit övertygad, det blir Petfun Stadigt och bra och jag vet att alla pålarna passar. Nu ska jag bara få tag på Petfun och klargöra exakt vilka skruvar och annat jag behöver
Det är svårt att tävla med en sådan när det gäller att få behålla jobbetVilket är idioti, då behöver man flera anställda... inte färre!
Jag som knappt pallar lättläst litteratur skulle nog inte palla att läsa mer än en sida och ändå inte minnas vad jag läst.Jag har även litteratir kring ämnet minnet och hjärnans kognitiva funktioner sen psykologin
Tungläst men lånar gärna ut ändå
Det är svårt att tävla med en sådan när det gäller att få behålla jobbet
De gungande sakerna är säkert rosa med en massa fluff
Ja men då anställer dom någon ny.Det löser vi då säger hanOch när han går in i väggen eller tröttnar då? Då står arbetsgivaren där med skägget i brevlådan Din AG är så dum att det finns inte
Samma här men min har inga medar utan är fjäder"upphängd" bara ett snäpp säkrare än medar.Jag har gungstol men vågar nästan aldrig gunga i den av oro för att mosa någon djurs ben eller svans. De tycks alltid vilja ligga så något ligger under en med.