Ja men då anställer dom någon ny.Det löser vi då säger han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men då anställer dom någon ny.Det löser vi då säger han
@MJLee Petfun är superbra! Fantastisk kvalitet och lätt att ta loss allt tyg för att tvätta. Jag betsade mina trädelar i vitt, eftersom det gulnade lite när det stod i solen (efter sisådär tre-fyra år). Jag har modellen Juliette, den står hur stadigt som helst när mina katter kommer i full kareta och svingar sig upp . Enda nackdelen är att repet är rätt hårt, så det är lite svårklöst till en början (men det repar inte upp sig så som billigare rep gör = håller mycket längre)Jag tror du gör ett bra val. @cili har det och det har hållit sig superfint kan jag intyga
Ja jag har det inte lätt men gett mig tusan på att vara kvar om inte för att jävlas med nye förmannen och högsta hönset för då är vi på ruta ett igen som vi var för 1,5 år sedan då vi var underbemannade och höll på att köra oss i väggen båda två så förmannen sa att slutar inte jag och den nya får gå så kommer både han och jag att gå på knäna och det får inte hända enligt honom utan det är bättre att ha en 20 åring som vill tjäna så mycket han bara hinner med och inte har familj
Helt i stil med mössan min sambo fick i födelsedagspresent av lillungen.Visa bifogad fil 12035 Måste bara visa upp hetaste hattmodet
@MJLee Petfun är superbra! Fantastisk kvalitet och lätt att ta loss allt tyg för att tvätta. Jag betsade mina trädelar i vitt, eftersom det gulnade lite när det stod i solen (efter sisådär tre-fyra år). Jag har modellen Juliette, den står hur stadigt som helst när mina katter kommer i full kareta och svingar sig upp . Enda nackdelen är att repet är rätt hårt, så det är lite svårklöst till en början (men det repar inte upp sig så som billigare rep gör = håller mycket längre)
Du gör ju givetvis som du vill men du skulle ÄGA catwalken! Det är jag helt övertygad om
Det är väl tokbra om annat än "typiska modeller" går på catwalk? Det behövs.
Jag vet det men det är så jag får det förklarat för mig hela tiden från ”dom som vet” och det gör att jag slår bakut.@EmmaW att gilla läget med smärta och acceptans handlar inte om att ge upp eller att inte hitta sätt att bli bättre, eller bara köra på..
Men jag ska inte orda mer om det.
Jag har köpt en riktigt färgglad klänning. Men jag vet inte riktigt vad jag kan ha till. Lite för kallt att få barbent och ärmlös nu.
Har du ingen Miniform hemma?Kaninen har kolik han har nu fått både vätska, smärtstillande och laxerande. Ser inte lovande ut
Nej han har fått paraffin vilket fungerar lika och metacam.Har du ingen Miniform hemma?
Jag använder inte byxor. Så strumpbyxor vill jag ha men vet inte vilken färg.Du kan ju kanske ha byxor och tex polo under? Lager på lager är generellt snyggt tycker jag!