sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@dobbis skulle en sån stol komma i min närhet och jag skulle krypa ner i den skulle jag ligga och sprattla som en skalbagge på rygg i desperat försök att ta mig ur den dessutom skulle jag garanterat ha en förnärmad katt som undrade vad jag gör i hennes stol?
Ganska läcker eller fulsnygg(??) men skulle vare sig få plats eller passa här hemma tack och lov.
Jag hade tänkt ha den i pensionärskuvösen.Men det kanske är vettigare att köpa en ägg gunga.

Haha jag tror jag provade en sån på Ikea för inte så länge sedan, jag kände mig som en skalbagge som hamnat på rygg när jag väl skulle ta mig upp :rofl: Hade inte vart värt besväret för min del att köpa en sån haha
Meeeeeeeeeeen den är ju fräck :D Men jag inser att den nog inte är för mig :cry: när ni som är yngre o smidigare har problem att komma ur den .

@Magiana lyssnade på Kropp och Själ på P1 idag och kom att tänka på dig. http://sverigesradio.se/kroppsjal
”Den läkande glömskan”. Det togs upp bla hur man kan bearbeta trauman från barndomen.

Du lyckades ju själv ta dig ur dina ångestsnfall så det här är kanske något som kan hjälpa dig också. Tex beskrivs det hur man kan göra ett hemskt minne mindre hemskt genom att utnyttja sättet som hjärnan lagrar minnen på :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 933
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar