sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått en avi, med himla märklig information... Sander som mottagare, med lite god fantasi kan man få det till att det är mitt förnamn + efternamn Sandxxx Erxxxxx, och gatan är rätt, förutom att trappuppgång saknas men tja... Vi får väl se om jag får ut det :cautious: Jag skulle själv välja vart jag ville få ut det, det låg i stan nu på postterminalen, men jag valde att få det hit till Ica... Har ingen aning om vad det är, det är från PostNL Pakketten Benelux B.V enligt avin :confused: Det paket jag väntar på fick jag en korrekt avi från idag också.

Spännande! Glöm inte uppdatera om vad det var för suspekt paket :D

Hur länge tror ni mina nya blommor överlever :cautious:

Bifogade filer

• IMG_20180306_162017_027.webp
    IMG_20180306_162017_027.webp
    310,3 KB · Visningar: 69
Och nu är det någon som återigen har strösslat ut mer vit skit på mina nysopade trappor :arghh: Jag VILL INTE HA MERA SNÖ!!!!!!
Du kommer att få ett sammanbrott snart .Kanske bäst vi skickar dit dom där med vita rockar och en tröja med spännen på ryggen :rofl: Håller med dig till fullo jag vill inte heller ha mera snö men det kommer på torsdag och fredag och även på måndag tisdag .Jag vill ha vår nu och inte metervis med snö .En kompis till mig jobbar i Trysil och en kollega till honom hade mätt vid varje snöfall och dom hade fått 2,9 meter snö totalt för två veckor sedan .Skulle tro att vi inte är långt efter här heller

Men hur gör man då i badrum?? Där jag bodde innan var Det plastmatta och torpargrund. Kan garantera att Det inte fanns ett spår av fukt. Låter mycket konstigt.
Det kan man undra. Man bör ju inte heller ha klinker och kakel i gamla hus som rör på sig, sägs det. Så vad göra med badrummet då.... :confused:??

Varit en runda på stan idag. Dom hade ett silverarmband jag kollat på till maken nedsatt från 479 till 349 och jag råkade ha en bonuscheck på 321 kr så betalade hela 28 kr för armbandet :up: Det får jag kalla bra affär :D

Ska fixa kaffe om en stund, vaniljsyrupen hade äntligen kommit in i sortimentet igen :banana:

Har packat spel pussel och böcker... Det är alltså bara spel/pussel i flyttlådan, böcker i alla (!) banankartonger samt 1-2 spel/pussel i varje... Har redan kört ut typ 10 banankartonger med böcker till huset som inte ens hade blivit uppackade sen förra flytten :o
IMG_20180306_163602.webp

Det kan man undra. Man bör ju inte heller ha klinker och kakel i gamla hus som rör på sig, sägs det. Så vad göra med badrummet då.... :confused:??
Bara att CC30 golvbjälkar,golvgips och sen be till han där uppe att man inte står med en vattenskada när vintern är över,dock täcks det av försäkringen om mn gör rätt.
Men plastmatta är klart vanligast pga allt jobbet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 130
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar