Jag har sluppit undan tråk-arbetsuppgifterna under eftermiddagen, alltid något Imorgon är det dock planerat för tråk igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått en avi, med himla märklig information... Sander som mottagare, med lite god fantasi kan man få det till att det är mitt förnamn + efternamn Sandxxx Erxxxxx, och gatan är rätt, förutom att trappuppgång saknas men tja... Vi får väl se om jag får ut det Jag skulle själv välja vart jag ville få ut det, det låg i stan nu på postterminalen, men jag valde att få det hit till Ica... Har ingen aning om vad det är, det är från PostNL Pakketten Benelux B.V enligt avin Det paket jag väntar på fick jag en korrekt avi från idag också.
Men hur gör man då i badrum?? Där jag bodde innan var Det plastmatta och torpargrund. Kan garantera att Det inte fanns ett spår av fukt. Låter mycket konstigt.Golvet andas inte. Det uppstår möten mellan kallt och varmt med kondens som följd.
Du kommer att få ett sammanbrott snart .Kanske bäst vi skickar dit dom där med vita rockar och en tröja med spännen på ryggen Håller med dig till fullo jag vill inte heller ha mera snö men det kommer på torsdag och fredag och även på måndag tisdag .Jag vill ha vår nu och inte metervis med snö .En kompis till mig jobbar i Trysil och en kollega till honom hade mätt vid varje snöfall och dom hade fått 2,9 meter snö totalt för två veckor sedan .Skulle tro att vi inte är långt efter här hellerOch nu är det någon som återigen har strösslat ut mer vit skit på mina nysopade trappor Jag VILL INTE HA MERA SNÖ!!!!!!
Det blir snart bättre .Brukar ta några dagarMen för fan
Försiktigt!! Liljor är giftiga för katter.Hur länge tror ni mina nya blommor överlever
Det kan man undra. Man bör ju inte heller ha klinker och kakel i gamla hus som rör på sig, sägs det. Så vad göra med badrummet då.... ??Men hur gör man då i badrum?? Där jag bodde innan var Det plastmatta och torpargrund. Kan garantera att Det inte fanns ett spår av fukt. Låter mycket konstigt.
Försiktigt!! Liljor är giftiga för katter.
Bara att CC30 golvbjälkar,golvgips och sen be till han där uppe att man inte står med en vattenskada när vintern är över,dock täcks det av försäkringen om mn gör rätt.Det kan man undra. Man bör ju inte heller ha klinker och kakel i gamla hus som rör på sig, sägs det. Så vad göra med badrummet då.... ??
HorderHar packat spel pussel och böcker... Det är alltså bara spel/pussel i flyttlådan, böcker i alla (!) banankartonger samt 1-2 spel/pussel i varje... Har redan kört ut typ 10 banankartonger med böcker till huset som inte ens hade blivit uppackade sen förra flytten
Visa bifogad fil 12023
Nä jag bara älskar att läsaHorder
Det blev lite jobbigt på väg till jobbet idag...
Silverpilen klarade dock det hela galant, bara lite snö i motorrummet #volvo #svensktstål
Skönt att det gick bra !!Det blev lite jobbigt på väg till jobbet idag...
Silverpilen klarade dock det hela galant, bara lite snö i motorrummet #volvo #svensktstål
Gilla på att det gick bra!
Ta't försiktigt