Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte så det fungerar.Fast om du har torpargrund så hamnar fukten i grunden och den är förhoppningsvis tillräckligt ventilerad, annars är det ett större problem än att golvet inte andas.
Kall luft kommer underifrån - torpargrunden - möter det varma golvet som inte andas - kondens sker och fukten stannar och sjunker neråt - tillbaka i grunden - ventilation gör att fukten torkas ut. Det är så en torpargrund ska fungera.Det är inte så det fungerar.
Snön vräker ner här nu. Min tele vägrar skriva ordet Det utan stor bokstav. Irriterande. Kopplar jag bort T9 funkar Det.
God natt tråden.
Jag köper inte den förklaringen.Kall luft kommer underifrån - torpargrunden - möter det varma golvet som inte andas - kondens sker och fukten stannar och sjunker neråt - tillbaka i grunden - ventilation gör att fukten torkas ut. Det är så en torpargrund ska fungera.
Men det är ju så det fungerar. Jag har inplastat golvet och har en fläkt som går igång om det blir för fuktigt på så vis blir det aldrig för fuktigt där.Jag köper inte den förklaringen.
Plast är en nymodighet som jag inte vill ha i huset. Eldriven fläkt ska inte behövas.Men det är ju så det fungerar. Jag har inplastat golvet och har en fläkt som går igång om det blir för fuktigt på så vis blir det aldrig för fuktigt där.
Jätteviktigt med god ventilation i en torpargrund annars blir det problem så småningom.
Behövs heller inte om man har en korrekt torpargrund med bra ventilation.Plast är en nymodighet som jag inte vill ha i huset. Eldriven fläkt ska inte behövas.
Jag har en Fred, köpt på bauhaus. Det är den enda jag tycker håller måttet. Helt klart värt pengarna om man jämnförelse med dom billigare. Den håller i ett dygn normalt. Glöm inte köpa en separat hygrometer oxå så du kan ha koll på luftfuktigheten. Den som är på en del luftfuktare är sällan pålitliga@EmmaW vad har du för luftfuktare?
Tänkte testa
Plast är en nymodighet som jag inte vill ha i huset. Eldriven fläkt ska inte behövas.
Behövs heller inte om man har en korrekt torpargrund med bra ventilation.
Har man inte det så kan du byta golv hur mycket du vill. Problem med kondens och tillväxt av ex.vix mögel (som frodas sommartid i en fuktig, bristfälligt ventilerad miljö) kommer fortsätta tills grunden är fixad och välventilerad.
Mitt paket kom idag,det funkar att vara en bitchFortfarande inget från fedex.. och enl tracking har paketet inte lämnat Arlanda.. ...
Gött!Mitt paket kom idag,det funkar att vara en bitch