I dag pa var promenad kom en liten Boston terrier farande och tankte hoppa pa Diva innan vi var ute ur bebodda trakter. Min Princess hoppade till nar den lilla kom rusande hel aggressive over gatan och gick sedan in i ett automatiskt fot gaende med ogonkontakt. Det ar mitt svar pa nastan allt. Har man en uppgift att utfora kan man inte svara pa dumma forslag, det har var dock forsta gangen nar Diva inte ens tittade pa hotet utan bara tog for givet att jag skulle fixa det.
Boston terriern lat mycket overraskad och besviken nar den inte kunde fa igang Diva att svara ... och lommade sakta hem igen under mutter.
I morgon aker jag nog over gransen till Mexico igen. Jag behover handla lite presenter till alla hemma och det ar sa himla roligt att haggla pa marknaden, nagot jag sallan gor nu nar jag inte bor i Asien langre.
Boston terriern lat mycket overraskad och besviken nar den inte kunde fa igang Diva att svara ... och lommade sakta hem igen under mutter.
I morgon aker jag nog over gransen till Mexico igen. Jag behover handla lite presenter till alla hemma och det ar sa himla roligt att haggla pa marknaden, nagot jag sallan gor nu nar jag inte bor i Asien langre.