Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt!Fick lite inspiration att måla med akvarell igen. Är grymt nöjd över himmelen - övning ger färdighet.
Visa bifogad fil 11962
Tack.Snyggt!
Man kan ju undra vilka hemskheter hon har råkat ut för för att bli så skadad. Hon kan ju inte vara riktigt frisk.
Hurra! I slutet av nuvarande tiodygns-prognos kan man ana lite plusgrader!
Samma här.
Både den 12 och 13 utlovas nån grad varmt under dagtid
Är det samma somLyssnar på P1 om barn i nazistorganisationer. Herregud säger jag bara, Herregud
Var nyss ute på balkongen och det där med att det kan finnas chans att vädret går åt rätt håll verkar kunna stämma MEN jag har inte sagt något, inte tänkt något och absolut inte märkt något för då lär istiden komma fort igen, hårt och brutalt och bli kvar en halv evighet till
/hallonsaft som inte vågar kolla väderleksrapporten.
Särbon köpte med sig den underbara danska leverpastejen jag älskar åt mig. Det är kärlek det!
Har ätit sån på knäcke med rödbetor.
Ååååh!
Fick efterlängtad behandling också. Skitrisig i kroppen efter sjukan.
Inatt kan jag nog sova.
Psssst cappuccino kan du göra.Måste ha glömt dricka kaffe idag,för nu är jag kaffesugen igen.
Så det får bli kaffe o digestivekex med ost o päron.
Det var för sötsliskigt för mig,men har kommit på att jag kan brygga vanligt o sen rör ner en tsk av eländet o då blir det ok.Psssst cappuccino kan du göra.
Du har uppfostrat honom väl
Leverpastej och rödbetor har jag aldrig testat på macka, lät ju faktiskt inte dumt. Tack för tipset
Värm mjölk och vispa slå bort största bubblorna ta vanligt kaffe som du brukar ha och sen ev. socker eller oboy efter smak.Det var för sötsliskigt för mig,men har kommit på att jag kan brygga vanligt o sen rör ner en tsk av eländet o då blir det ok.