Jag har duschat och tvättat håret. Slog på stort och la på en ansiktsmask också. Plockade undan torr tvätt och la fram uniformen till imorgon.
Nu ska jag äta kvällsmat och titta på friidrott
Nu ska jag äta kvällsmat och titta på friidrott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det borde ju gå att luska ut om hon verkligen var på sjukhuset. Om du vill det. Vet däremot inte om det är någon bra idé. Det kanske är bättre att inte veta?
Samma här.Hurra! I slutet av nuvarande tiodygns-prognos kan man ana lite plusgrader!
Be någon se över ditt cv och personliga brev innan du skickar in det.Jag har insett en sak, Jag kan aldrig få ett jobb på egen maskin. Min dyslexi är ett sådant hinder. Ingen vill anställa en som framstår som en litterär idiot på CV eller brev. eftersom man måste anpassa ansökningarna efter varje sökning så är jag körd.
Det är när man kommer till en sådan här insikt som man inser att man inte skulle ha passerat linjen efter skolan.
Det är som att man är helt värdelös för att man har ett kommunikations handikapp. Och det är absolut inte roligt längre.
Jag har insett en sak, Jag kan aldrig få ett jobb på egen maskin. Min dyslexi är ett sådant hinder. Ingen vill anställa en som framstår som en litterär idiot på CV eller brev. eftersom man måste anpassa ansökningarna efter varje sökning så är jag körd.
Det är när man kommer till en sådan här insikt som man inser att man inte skulle ha passerat linjen efter skolan.
Det är som att man är helt värdelös för att man har ett kommunikations handikapp. Och det är absolut inte roligt längre.
Ja försöker med det.Be någon se över ditt cv och personliga brev innan du skickar in det.
Hjälper inte stavningskontrollen i Word? CV behöver ju inte ändras så mycket och personligt brev kan du ju ha en basmall för som sen anpassas. En snabb genomläsning av någon innan du skickar in går väl att lösa. Det kan inte vara sämre än dagens internetgeneration som skriver så illa att man skämsJag har insett en sak, Jag kan aldrig få ett jobb på egen maskin. Min dyslexi är ett sådant hinder. Ingen vill anställa en som framstår som en litterär idiot på CV eller brev. eftersom man måste anpassa ansökningarna efter varje sökning så är jag körd.
Inte tillräckligt.Hjälper inte stavningskontrollen i Word? CV behöver ju inte ändras så mycket och personligt brev kan du ju ha en basmall för som sen anpassas. En snabb genomläsning av någon innan du skickar in går väl att lösa. Det kan inte vara sämre än dagens internetgeneration som skriver så illa att man skäms