sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit ute och gjort lite ärenden. Första stopp på ålderdomshemmet där jag fixade snygga gele-lackade naglar och fikade lite. Sen shoppade jag en inte helt nödvändig blus och klänning på Zara :angel:
Nu sitter jag bara hemma och inväntar middag, ska träffa en kompis kl 18 på standardhaket och äta och dricka gott :d

Bifogade filer

• goinhome.webp
    goinhome.webp
    271,5 KB · Visningar: 52
Jo, jag vet vilken idiot jag är men av olika anledningar har jag misskött mig och har legat mellan 24-27 ungefär förutom när jag dippat. 5-7, och även nere på 2-4. Nu vill jag bara sova och orkar inte göra någonting när jag är vaken. Sov tio timmar i natt, vaknade vid nio, somnade vid halv tolv, somnade igen och vaknade vid halv fem, väcktes av att mobilen ringde. Orkade inte svara och skulle lätt kunna sova igen. Herregud vad trött jag är och har inte ätit på ett stort antal timmar. Vill inte tänka på de små ketonerna :angel:

Har varit på födelsedagsfirande hos syster hela em, med folk jag inte träffat förr = väldigt trött Ninnurur nu... har iaf gräddat pannkisar till A. Borde äta något själv men har ingen aptit på något som finns i kylen och ingen ork att laga något nytt...

Jo, jag vet vilken idiot jag är men av olika anledningar har jag misskött mig och har legat mellan 24-27 ungefär förutom när jag dippat. 5-7, och även nere på 2-4. Nu vill jag bara sova och orkar inte göra någonting när jag är vaken. Sov tio timmar i natt, vaknade vid nio, somnade vid halv tolv, somnade igen och vaknade vid halv fem, väcktes av att mobilen ringde. Orkade inte svara och skulle lätt kunna sova igen. Herregud vad trött jag är och har inte ätit på ett stort antal timmar. Vill inte tänka på de små ketonerna :angel:
Inte konstigt att du är slut. Vilken körare kroppen haft!

Tur du har libren så du åtminstone vet varför du mår som du gör. :heart

Mitt knä knakar ljudligt när jag går :cautious: men nu är jag på väg mot haket iaf!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 990
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
741
Senast: Malin_L
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar