Jag kollar på damernas 10 kilometer men ska strax duscha. Trååååkigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är på oerhört dåligt humör men vet inte varför. Allt är fel och skit!
Du kan få dela med dig! Jag hoppas det blir bättre när vi ska träna sen!Fan vad jobbigt!
Jag är på orimligt bra humör, helt utan rimlig anledning, mkt oklart!
Får man åka hem så snabbt?!
Visa bifogad fil 11933
Det svåra med att ta hand om djur som inte kommer från bra förhållanden är att det inte alltid går vägen ....
Vila i frid lilla Astrid och Alma heart
Visa bifogad fil 11933
Det svåra med att ta hand om djur som inte kommer från bra förhållanden är att det inte alltid går vägen ....
Solen kan faktiskt råka skinaPassande mössa för årstiden
Vad är problemet med eldningen?Ja, dels det och dels att han stressar över eldningen. Jag tycker vi ska ge det en chans till men han är så orolig. Tänk om nästa vinter blir ännu kallare och så där.. Lite ledsamt att han känner så
Kram på digI kväll är jag ingen rolig person.
Vi hörs när jag mår bättre
Inte konstigt att du är slut. Vilken körare kroppen haft!Jo, jag vet vilken idiot jag är men av olika anledningar har jag misskött mig och har legat mellan 24-27 ungefär förutom när jag dippat. 5-7, och även nere på 2-4. Nu vill jag bara sova och orkar inte göra någonting när jag är vaken. Sov tio timmar i natt, vaknade vid nio, somnade vid halv tolv, somnade igen och vaknade vid halv fem, väcktes av att mobilen ringde. Orkade inte svara och skulle lätt kunna sova igen. Herregud vad trött jag är och har inte ätit på ett stort antal timmar. Vill inte tänka på de små ketonerna
Visa bifogad fil 11933
Lyssnade på den tidigare i veckanLyssnar på P1 om barn i nazistorganisationer. Herregud säger jag bara, Herregud