sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
DDC2F168-55F8-47C2-82A5-550618F3ADB6.webp

Det svåra med att ta hand om djur som inte kommer från bra förhållanden är att det inte alltid går vägen ....:cry:

Vila i frid lilla Astrid och Alma :heart:heart

Ja, dels det och dels att han stressar över eldningen. Jag tycker vi ska ge det en chans till men han är så orolig. Tänk om nästa vinter blir ännu kallare och så där.. Lite ledsamt att han känner så :(
Hur brukar vintrarna vara hos er? Är denna vinter typisk, eller brukar det vara kallare/mildare? Tråkigt hur som helst.... :(

Ja, dels det och dels att han stressar över eldningen. Jag tycker vi ska ge det en chans till men han är så orolig. Tänk om nästa vinter blir ännu kallare och så där.. Lite ledsamt att han känner så :(

Tyvärr är det ju inte för alla att bo i hus och speciellt inte i äldre hus som behöver lite mer omsorg. Tråkigt under alla omständigheter :(

Hur brukar vintrarna vara hos er? Är denna vinter typisk, eller brukar det vara kallare/mildare? Tråkigt hur som helst.... :(

Februari har ju ovanligt kall, innan dess var det milt eller normalt.

Tyvärr är det ju inte för alla att bo i hus och speciellt inte i äldre hus som behöver lite mer omsorg. Tråkigt under alla omständigheter :(

Ja han har ju alltid bott i lägenheten så jag förstår honom.

Förstår din sambo, jag hade gärna sålt vårt hus. Hoppas ni hittar en lösning.

Ja vi ska nog lösa det. Förhoppningsvis får jag jobbet jag sökt och då löser det sig automatiskt.

Puh, var ute på en skogstur nyss och är smärtsamt medveten om att jag inte orkar lika mycket som förr ;) Lät mig även övertalas till att vara med på en träning imorgon, det blir första gången sen... i oktober tror jag. Så det blir spännande, det är nog bäst att jag typ är sängliggande fram tills dess så att kroppen inte strejkar totalt. Avskyr att jag måste ta hänsyn till sånt där och inte bara bita ihop.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 000
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
742
Senast: Malin_L
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar