Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur brukar vintrarna vara hos er? Är denna vinter typisk, eller brukar det vara kallare/mildare? Tråkigt hur som helst....Ja, dels det och dels att han stressar över eldningen. Jag tycker vi ska ge det en chans till men han är så orolig. Tänk om nästa vinter blir ännu kallare och så där.. Lite ledsamt att han känner så
Visa bifogad fil 11933
Det svåra med att ta hand om djur som inte kommer från bra förhållanden är att det inte alltid går vägen ....
Vila i frid lilla Astrid och Alma heart
Ja, dels det och dels att han stressar över eldningen. Jag tycker vi ska ge det en chans till men han är så orolig. Tänk om nästa vinter blir ännu kallare och så där.. Lite ledsamt att han känner så
Förstår din sambo, jag hade gärna sålt vårt hus. Hoppas ni hittar en lösning.Sambon berättade precis att han inte vill bo kvar i huset jag stormtrivs men han tycker det är jobbigt.. Får se om vi kan hitta en lösning.
Visa bifogad fil 11933
Det svåra med att ta hand om djur som inte kommer från bra förhållanden är att det inte alltid går vägen ....
Hur brukar vintrarna vara hos er? Är denna vinter typisk, eller brukar det vara kallare/mildare? Tråkigt hur som helst....
Tyvärr är det ju inte för alla att bo i hus och speciellt inte i äldre hus som behöver lite mer omsorg. Tråkigt under alla omständigheter
Förstår din sambo, jag hade gärna sålt vårt hus. Hoppas ni hittar en lösning.
Visa bifogad fil 11933
Jag beklagarVisa bifogad fil 11933
Här är det fortfarande minus. Men bara 1.8. Kanske överlever utan thermobyxor i stallet idag.+grader visserligen bara 3,men ändå.
BeklagarVisa bifogad fil 11933