sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon berättade precis att han inte vill bo kvar i huset :( jag stormtrivs men han tycker det är jobbigt.. Får se om vi kan hitta en lösning.

:heart Håller tummarna för att operationen ska gå bra och att hon kommer igång snabbt igen!

Åh nej stackarn, hoppas operationen går bra och att rehab funkar fint så hon så snabbt det går mår bättre.

Håller tummarna att allt går bra :heart

Hoppas att det går bra!

Usch jobbigt för er båda :heart
:heart

Såhär har vi det :love:

IMG_20180304_112220.webp

Är det vintern, med fruset vatten och allt annat som har hört till, som har ställt till det? Allt brukar ju bli lättare och enklare framåt våren.... :)

Ja, dels det och dels att han stressar över eldningen. Jag tycker vi ska ge det en chans till men han är så orolig. Tänk om nästa vinter blir ännu kallare och så där.. Lite ledsamt att han känner så :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 000
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
742
Senast: Malin_L
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar