Din multitasking gällande sportevent är imponerande
Det är en familjeskada
Trots allt lättare nuförtiden än när jag var liten. Då fick det ju vara en sak i taget hela tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din multitasking gällande sportevent är imponerande
Har varit i alla fickor på alla jackor i hallen utan framgång... förstår inte vart fan den tagit vägen.Tillbaka i någon ficka igen kanske?
Känner mig lite trött och slut på energi..
Tack fina du.*stor kram*
Katten var lika subtil som vanligt och klev rakt ner i famnen där jag satt i soffan. Att jag fick svansen i ansiktet och inte längre såg skärmen var uppenbarligen inget att bry sig om
Håller tummarna för att operationen ska gå bra och att hon kommer igång snabbt igen!
Åh nej stackarn, hoppas operationen går bra och att rehab funkar fint så hon så snabbt det går mår bättre.
Håller tummarna att allt går bra
Hoppas att det går bra!
Usch jobbigt för er båda
Är det vintern, med fruset vatten och allt annat som har hört till, som har ställt till det? Allt brukar ju bli lättare och enklare framåt våren....Sambon berättade precis att han inte vill bo kvar i huset jag stormtrivs men han tycker det är jobbigt.. Får se om vi kan hitta en lösning.
Är det vintern, med fruset vatten och allt annat som har hört till, som har ställt till det? Allt brukar ju bli lättare och enklare framåt våren....
När både herrarnas och damernas tät har gått i mål ska jag åka till stallet. Just nu är det till och med solsken
Här snöar det
Fuskigt!
Jag har inte kollat mer än okulärt men här ser snön sockrig ut
Problemet är att vi verkligen inte behövde mer, snö är inte direkt en bristvara här...
Nej, snön är i år väldigt snedfördelad