sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade en kollega som på ett julbord inledde med att gradera hur min kropp såg ut. När jag hämtat mig från chocken och blev förbannad hävdade han att det var tips i all välmening ”för att jag skulle veta vad jag kunde jobba på”. Idiot. Jag var möjligen intresserad av att jobba på en rak höger.

Jag har ingen aning om hur du ser ut, men du verkar vara både trevlig, skärpt och rolig. Vad mer behövs liksom?
Helt sanslöst hur folk kan bete sig.
Tack så jättemkt för fina orden. :heart
Jag skulle säga detsamma om dig.

Det är dock inget nytt med män som ska tala om för mig hur jag ska ändra mitt utseende. Har varit med om det många gånger. En gång hände det tex när jag var på jobbet. Jag jobbade i reception på ett utbildningsföretag och en kursdeltagare som jag hjälpte avslutade vår konversation med att säga rakt ut att "du borde banta. Du är ful och tjock."
En vuxen man sa rakt ut de orden
Sen träffade jag honom på pendeltåget samma kväll. Han kom fram och ville be om ursäkt. Jag var inte intresserad av att prata med honom och då blev han typ förvånad och sur att jag inte ville prata med honom.
Människor... alltså...

Alltså va?!:banghead::rage: Lider sådana människor av Tourettes eller allmän idioti-eller både och?

Alltsa ... Jag kan inte lata bli att undra om du @Heulwen nagonsin har traffat nagon med Tourettes? Det ar en mycket allvarlig och sa oerhort ledsam sjukdom ... Varje gang jag ser nagon anvanda det som ett nedvarderande ord blir jag ledsen. Att ha Tourettes innebar inte att personen ar en idiot :(

Alltsa ... Jag kan inte lata bli att undra om du @Heulwen nagonsin har traffat nagon med Tourettes? Det ar en mycket allvarlig och sa oerhort ledsam sjukdom ... Varje gang jag ser nagon anvanda det som ett nedvarderande ord blir jag ledsen. Att ha Tourettes innebar inte att personen ar en idiot :(

Nej, det har jag inte. Ber om ursäkt om jag uttryckte mig klumpigt, har inte sett det på det sättet innan.

Nej, det har jag inte. Ber om ursäkt om jag uttryckte mig klumpigt, har inte sett det på det sättet innan.

:heart :bow: :love:
Jag har en god van vars son utvecklade Tourettes vid 9 - 10 ars alder. Det var hemskt att se ... och sa oerhort manga djupare problem an bara det verbala (OSD nagot aldeles forskrackligt i vissa mycket konstiga sammanhang till exempel) ... Han ar nu en vuxen man pa 30+ ... med mycket bra utbildning, smart som fa, men sa oerhort ensam. Det ar svart att fa vanner nar varje tanke kan flyga ut ur munnen ... och en partner ar nast intill omojligt ...:cry:

:heart :bow: :love:
Jag har en god van vars son utvecklade Tourettes vid 9 - 10 ars alder. Det var hemskt att se ... och sa oerhort manga djupare problem an bara det verbala (OSD nagot aldeles forskrackligt i vissa mycket konstiga sammanhang till exempel) ... Han ar nu en vuxen man pa 30+ ... med mycket bra utbildning, smart som fa, men sa oerhort ensam. Det ar svart att fa vanner nar varje tanke kan flyga ut ur munnen ... och en partner ar nast intill omojligt ...:cry:

:heartVad tufft. :(

Det blir cappuccino här nu och kolla lite på Vasaloppet ska ev. handla idag men vet inte vilken affär såfall.

Senast ändrad:
Vaknade 6.45 och skulle gå ut med Lady för jag trodde att klockan var 8.45...
Så nu har jag läst lite gamla akvarie tidningar så länge. Lady var inte sugen på att gå ut så tidigt.
Operation övertalning av farsan pågår. Ska försöka låna bilen så jag och några kompisar kan åka till Sundsvall nu den 24e

Jag har tittat på starten på Vasaloppet och försökt låta bli att hosta lungorna ur mig, jag fattar inte, ingen feber som jag känner, men helt slut i hela kroppen, hostar och rosslar och snorar. :cautious::wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 008
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
742
Senast: Malin_L
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar