sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag fått mitt nya lite smidigare köksbord
Var så onödigt stort och tungt det andra så det här bli suveränt
IMG_20180304_142248.webp

Har lagt ut lite saker jag inte behöver på säljgrupper på Fejan. Har fått några napp.
Jagat physor, hittade en hel hink full. Så nu ska de packas och skickas i morgon.
Snart kommer det en köpare till mina platys, förhoppningsvis

:heart Det gor ont i hjartat varje gang jag tanker pa den glada frammat 9 aring han var ... till hur det forandrats pa bara nagra manader.

Just kommit hem från sjukhuset min mamma har brutit höften i natt :cry:
Väntar på operation.
:heart FY sa jobbigt.

Ha ha ha! Vissa saker krävs att hjärnan är vaken när man läser. ”Jag får ringa runt och hora imorgon” :D :D

Såg ut som :confused:. Men så plötsligt :idea:. Höra, kära Tora, höra skall det vara (vilket jag borde insett med en gång givetvis).

:rofl::laugh::rofl: Det tankte jag inte pa forran jag nu gick tillbaka och laste min text. Att inte skriva med "prickarna" blir himla lustigt ibland, men min stackars forvirrade hjarna klarar inte av att typa pa tva olika keyboards.:crazy:

Kaffe. Jag har kaffe och klockan ar antingen 6.38 am eller 7.38 am beroende om vi kor ut at hoger eller vanster pa vagen.:cautious: Just har veteskjutton. Har har ar det blandad kompott. Men i dag spelar det ingen roll ... :)

Snorar som en vilde
Ska dricka kaffe och njuta av mitt nya bord.
Ska möblera om sovrummet så ska det bara inhandlas några fler mattor så är jag nöjd.

Trots att hästarna har både fyrbrodd och snösulor på blev det halt idag så vi fick hålla oss till skritt. Släppte ut dem i lilla hagen efteråt så de fick busa av sig och rulla sig ordentligt i snön.

Nu blir det mat och sen ska jag försöka sova någon timme innan nattjobb.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 991
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
742
Senast: Malin_L
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar