Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@BernT
Här är en till som peppar!! Superbra gjort att avsluta.
Klart man vill hämnas, man är sårad och ledsen. Jag gjorde själv ungefär samma sak i våras. Det går över, ingen skada skedd.
Ang. messet så.. tja, att du ska må bra har ju sannerligen inte verkat vara högt på hans priolista. Och jobbigt för HONOM..?! Jävligt märklig sak att vräka ut sig en vecka efter man tvingat någon till abort. Svin.
Jag hade inte svarat, @BernT . Bara skit i honom.
Jag är väl elak som inte tar hänsyn till hans känslor verkar det som.
Skrattade rakt ut när jag läste det där.
Du milde tid...
Skrattade rakt ut när jag läste det där.
Du milde tid...
Bra att veta:
Vi finns alltid här. Nästan dygnet runt. Bukesystrarna ska du aldrig underskatta, vi är ett tight och starkt gäng och inga kan stötta som vi.
Absolut!Dags att vara lite ego antar jag och bara tänka på mig själv ett tag.
Det är nu du ska passa på att skämma bort dig själv! Unna dig en massage eller kanske en manikyr? På med ansiktsmask, fram med bästa glassen och unna dig så mycket du bara kan! Shoppa nya kläder vettja!Och Mulberry
Vad gulliga ni är känns bra att kunna skriva av sig här med. Och prata med vänner och familj. Dags att vara lite ego antar jag och bara tänka på mig själv ett tag.
Och tänk så BRA att du insett det nu, så du inte behöver lägga mer tid på honom! Han verkar verkligen vara ett rikspucko, ett ärkesvin, en rövkuk och alla andra fula förolämpningar vi kan komma på. Så SKÖNT att han är ute ur ditt liv nu, nu kan du fokusera på att du själv får må bra!Läste gamla sms oss emellan. Fy fan vad han manipulerade mig. Så jävla vidrigt. Hur kan man göra så? På riktigt, jag förstår inte hur man kan göra så. Nu blev jag bara så jävla ledsen igen.
Jag upprepade gång på gång att jag inte ville och han bara fortsatte pressa
Och tänk så BRA att du insett det nu, så du inte behöver lägga mer tid på honom! Han verkar verkligen vara ett rikspucko, ett ärkesvin, en rövkuk och alla andra fula förolämpningar vi kan komma på. Så SKÖNT att han är ute ur ditt liv nu, nu kan du fokusera på att du själv får må bra!
Jag förstår att det gör ont! Men du har gjort det rätta och du inser hur jävla rövig han är. Det kommer att bli bättre, du har alla förutsättningar för det. Framförallt har du gjort dig av med honom.Jo kanske men det gör så jävla ont ändå
Det förstår jag, men förhoppningsvis kan du se det positiva i att han är ute ur ditt liv även fast det gör ont.Jo kanske men det gör så jävla ont ändå
Jo kanske men det gör så jävla ont ändå
Ta bort honom på FB, ta bort hans nummer från mobilen och ladda sen ner en app där du kan blockera samtal och sms från valda nummer. Lägg in hans nummer där och glöm sedan bort honom. Jag tror det blir betydligt jobbigare för dig om han nu ska försöka manipulera dig via sms eller dylikt. Bättre isf att han inte kan få tag i dig alls.
Och du, du är så värd något bättre! Det finns en underbar man för dig där ute också och desto mer tid du lägger på det här svinet desto längre tid tar det innan du hittar rätt.
Stor kram
Ska göra det, men inte riktigt än. Han manipulerar mig inte längre, men han gjorde det tills jag gick med på abort och tills det var gjort.
Förhoppningsvis, men känns ändå som att jag kommer vara livrädd attiskt hör ska hända igen. För alla jag träffat verkar gulliga och snälla i början sen händer ngt (som denna gång) och de visar sitt sanna jag. Skulle inte fixa om det hände något liknande igen.
Det är ju tyvärr så, lite lotteri
Bor du i närheten av småland/ blekinge så vet jag dock en riktigt bra grabb som förtjänar en go tjej efter alla svin han råkat på. Det är bara att pm:a när såren läkt i så fall
Det är inte farligt att det gör ont! Det suger, men känslor är inte farliga. Att ha kvar en sådan där människa i sitt liv, DET är potentiellt farligt.
Och du, nästa gång du träffar på en möjlig kärlek; ta ingen skit. Alltså INGEN skit. Tänk inte "Det är inte så farligt jämfört med X" eller "Man får ta det onda med det goda" eller "Hen är ju så gullig när det gäller allt annat" eller något annat sånt dumt. Tänkte först skriva att man tar ingen skit i en bra relation, men det är snarare så att i en bra relation så ges det ingen skit.