Sv: Svartjobb och annat
Ok, du verkar ju anse att så gott som hela hästbranschen är korrupt och fuskande.
Men du käner ingen annan i branschen som fuskar.
Sorry, men jag får det inte att gå ihop. Lever du på en isolerad ö?
Jag har hästar, men är inte själv hästföretagare. Däremot kommer jag väldigt ofta i kontakt med folk som erbjuder svarta tjänster. Alltfrån hovis, veterinär, höleverantör m.m. Så jag är faktiskt väldigt överraskad att du som är verksam i branschen inte kommer i kontakt med folk som erbjuder svarta tjänster.
De jag känner inom den egna branschen kämpar stenhårt som seriösa företagare och arbetar för att göra den bättre. Samtliga är trötta på konkurrensen från de som inte vill göra rätt för sig. Skulle jag påträffa oegentligheter som är uppenbara och signifikanta skulle jag anmäla. Självklart.
Ok, du verkar ju anse att så gott som hela hästbranschen är korrupt och fuskande.
Men du käner ingen annan i branschen som fuskar.
Sorry, men jag får det inte att gå ihop. Lever du på en isolerad ö?
Jag har hästar, men är inte själv hästföretagare. Däremot kommer jag väldigt ofta i kontakt med folk som erbjuder svarta tjänster. Alltfrån hovis, veterinär, höleverantör m.m. Så jag är faktiskt väldigt överraskad att du som är verksam i branschen inte kommer i kontakt med folk som erbjuder svarta tjänster.