Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad innebär nakor?Neej stoppad lynch. Eller nakor?
3 eller 4. Same same but differentÄr det inte DL4?
Samtidigt undrade jag varför inte Snurris själv ändrade? Hon kanske inte var online iofs.Anade nästan att bollen inte skulle gå att lyncha med tanke på hur hon höll på innan lynch. Jag tror inte alla som röstade på henne är goda. Räddning av snurris?
Hopplös roll som inte kan dö, dock vanligtvis god har jag för mig.vad innebär nakor?
Hur kan man dö om man inte kan dö i lynch, förutom käk? Hon kan ju inte vara helt odödlig?Kan bollen__ ha velat bli lynchad för att hon kan inte dö i lynch?
Hon kanske inte visste att bollen inte kunde lynchas?Samtidigt undrade jag varför inte Snurris själv ändrade? Hon kanske inte var online iofs.
Oavsett vilket så kan det väl vara värt att rädda sig?Hur kan man dö om man inte kan dö i lynch, förutom käk? Hon kan ju inte vara helt odödlig?
Hon kanske inte visste att bollen inte kunde lynchas?
Jag har varit nakor en gång, då kunde jag varken bli käkad eller lynchad. Då fanns det en självmordsbombare som var den enda som kunde döda mig...Hur kan man dö om man inte kan dö i lynch, förutom käk? Hon kan ju inte vara helt odödlig?
Hon kanske inte visste att bollen inte kunde lynchas?
Samma här! Väldigt roligt dock menMärkligaste leken någonsin! Jag har inget emot att bli käk
Finns det något i rollbeskrivningarna som tyder på att den rollen finns med här? Borde ju vara en god som har den i så fall, eftersom annars skulle onda vinna i slutändan oavsett? Om jag tänker rätt.Hopplös roll som inte kan dö, dock vanligtvis god har jag för mig.
Eller så är @ballen__ ändå god och typ borgmästare? Men varför så lurig då?Hopplös roll som inte kan dö, dock vanligtvis god har jag för mig.
Om hon är god så borde hon ju inte ha fortsatt med sitt lur och på så sätt tagit rösterna från snurrfian?Eller så är @ballen__ ändå god och typ borgmästare? Men varför så lurig då?