Studentkorridoren (aka Dårulvsleken)

Kopierar in vinstvilkoren

Vinstvillkor – Goda vinner när alla onda är döda. Onda vinner när lyan är fler än de goda. Obs! Onda kan inte vinna genom lottning om båda sidor har samlat sina röster på varsin kandidat. I en sådan situation faller ”lotten” på den goda har röstat på och leken går vidare.

Jag tänker, men hjälp mig gärna om ni har någon bättre fundering, att det eventuellt kommer komma någon twist nu om vi har rätt och någon av de vi pratat om blir lynchad. Men jag kan inte fundera ut vad och jag har nog också lite för lite erfarenhet för att fundera allt för mycket på roller.

edit: mest för min egen skull för att jag kände jag behövde se om det var någon synlig twist inlagd.
Med tanke på att det är evil sisters som är LLs så kan twisten vara bokstavligen vad som helst. Tror inte att någon av oss här kan förutse vad som är på väg att hända i twist-väg :D

Var det nån som skrev något om ordningen var viktig? Jag försöker hitta det så jag vet vem jag ska rösta på. Nu när jag misstänker att även heffa är ulv så vet jag inte om jag borde rösta på samma som henne, men hon kanske bara röständrade för att verka som en god som följer strömmen?

Var det nån som skrev något om ordningen var viktig? Jag försöker hitta det så jag vet vem jag ska rösta på. Nu när jag misstänker att även heffa är ulv så vet jag inte om jag borde rösta på samma som henne, men hon kanske bara röständrade för att verka som en god som följer strömmen?
Äh, det var @qitis och jag som spånade om att LL kanske ville ha det på ett visst sätt och då gick vi off pist liksom.

Igår räckte du upp handen som frivillig för lynch. Jag vet inte, men nåt skaver med dig. Det kan vara min känsla bara, kanske för att du röstade på mig häromdagen även om du bytte sen.
Kul att nån gång räcka upp handen som god också 🤷‍♀️

Du började ju misstänka mig redan när jag ifrågasatte din teori dag 1, fast jag inte ens röstade på dig. Då trodde jag fortfarande att du kunde vara god.

DL 4
18:56 LenaH röstar på Snurrfian
19:27 Qitis röstar på Snurrfian

19:32 cirkus röstar på Snurrfian
19:39 Heffaklumpen röstar på Snurrfian
19:39 Snurrfian röstar på qitis
20:06 Niyama röstar på Snurrfian
20:12 bollen__ röstar på Snurrfian
20:29 Artline röstar på Snurrfian
20:30 LenaH ändrar röst till bollen__
20:31 qitis ändrar röst till bollen__
20:48 Heffaklumpen ändrar röst till bollen__
21:07 fio röstar på bollen__
21:14 hemlig röstar på bollen__
21:23 Harrysen röstar på bollen__

Snurrfian 4
qitis 1
bollen__ 6

Och du tror det inte nu?
Neeeej 😂 helt obegripligt att du skulle hakat upp dig på mig hela leken då bara för att jag ifrågasatte din teori dag 1. Att cirkus hakar upp sig på mig är inte skumt, det brukar hon göra som god. Men att du också gör det är helskumt. Och din teori om att jag velat skydda en ulvkollega är jättekonstig.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5
  • En blick…