Studentkorridoren (aka DĂ„rulvsleken)

Jag satt hÀr och tÀnkte "vart Àr uppdateringen?" bara för att inse att DL inte ens passerat :rofl: :banghead:

Edit: Men ja jag hÄller med om att leken kan fÄ ta slut snart sÄ vi fÄr facit :D

Neeeej 😂 helt obegripligt att du skulle hakat upp dig pĂ„ mig hela leken dĂ„ bara för att jag ifrĂ„gasatte din teori dag 1. Att cirkus hakar upp sig pĂ„ mig Ă€r inte skumt, det brukar hon göra som god. Men att du ocksĂ„ gör det Ă€r helskumt. Och din teori om att jag velat skydda en ulvkollega Ă€r jĂ€ttekonstig.
Och att flera andra, som fler Àn jag hÄller som goda, litar du inte pÄ?

DL 4
18:56 LenaH röstar pÄ Snurrfian
19:27 Qitis röstar pÄ Snurrfian

19:32 cirkus röstar pÄ Snurrfian
19:39 Heffaklumpen röstar pÄ Snurrfian
19:39 Snurrfian röstar pÄ qitis
20:06 Niyama röstar pÄ Snurrfian
20:12 bollen__ röstar pÄ Snurrfian
20:29 Artline röstar pÄ Snurrfian
20:30 LenaH Àndrar röst till bollen__
20:31 qitis Àndrar röst till bollen__
20:48 Heffaklumpen Àndrar röst till bollen__
21:07 fio röstar pÄ bollen__
21:14 hemlig röstar pÄ bollen__
21:23 Harrysen röstar pÄ bollen__

Snurrfian 4
qitis 1
bollen__ 6

@Madalitso

DL 4
18:56 LenaH röstar pÄ Snurrfian
19:27 Qitis röstar pÄ Snurrfian

19:32 cirkus röstar pÄ Snurrfian
19:39 Heffaklumpen röstar pÄ Snurrfian
19:39 Snurrfian röstar pÄ qitis
20:06 Niyama röstar pÄ Snurrfian
20:12 bollen__ röstar pÄ Snurrfian
20:29 Artline röstar pÄ Snurrfian
20:30 LenaH Àndrar röst till bollen__
20:31 qitis Àndrar röst till bollen__
20:48 Heffaklumpen Àndrar röst till bollen__
21:07 fio röstar pÄ bollen__
21:14 hemlig röstar pÄ bollen__
21:23 Harrysen röstar pÄ bollen__

Snurrfian 4
qitis 1
bollen__ 6

@Madalitso
FjÀskis. Jag tror inte jag klarar av kursen att stava till @Malignant
men jag kan tagga LL @Derring-Do

God kvÀll och tack för aktivt deltagande pÄ dagens kurs! En del av er har verkligen tagit till er instuderingsmaterialet och presterat mycket vÀl under dagens övning.

Vad gÀller tentamen var det trots flervalsfrÄgor och det faktum att samma alternativ var korrekt pÄ varje frÄga nÄgra som knappt klarade grÀnsen till godkÀnt. Detta Àr nÄgot vi i ledningen ser som mycket orovÀckande, sÀrskilt hur ni kommer klara framtida kurser dÀr högre krav pÄ lÀsförstÄelse, korrekturlÀsning och stavningsförmÄga krÀvs. Dock Àr det vissa som hade flera fel pÄ tentamen men som i tidigare kurser visat pÄ hög nivÄ inom alla dessa omrÄden. Vi hoppas verkligen inte att det Àr nÄgon hÀr som med flit presterat sÀmre under dagens kurs! Vi vill pÄminna er om att alla kurser som gÄr under terminen vÀger lika tungt i ert slutbetyg och att dÄ med flit prestera sÀmre pÄ en tentamen kan ha stora konsekvenser.

Trots detta kan vi med glÀdje meddela att alla klarade kursens, och vi hoppas se er pÄ plats lika punktligt som vanligt vid morgondagens upprop. Vi kommer dÄ starta kursen "Omvandlingar och varför Derring-Do vÀgrar dem", en nyttig kurs för de som tidigare under terminen funderade kring omvandlingar trots löften under ansökningsperioden om att de inte skulle förekomma. Uppropet Àr som tidigare dagar klockan 0830 (prick).

Varma hÀlsningar
Derring-Do, rektor för Bukefalos universitet
Madalitso, prorektor för Bukefalos universitet

NattDL: 8.30

God kvÀll och tack för aktivt deltagande pÄ dagens kurs! En del av er har verkligen tagit till er instuderingsmaterialet och presterat mycket vÀl under dagens övning.

Vad gÀller tentamen var det trots flervalsfrÄgor och det faktum att samma alternativ var korrekt pÄ varje frÄga nÄgra som knappt klarade grÀnsen till godkÀnt. Detta Àr nÄgot vi i ledningen ser som mycket orovÀckande, sÀrskilt hur ni kommer klara framtida kurser dÀr högre krav pÄ lÀsförstÄelse, korrekturlÀsning och stavningsförmÄga krÀvs. Dock Àr det vissa som hade flera fel pÄ tentamen men som i tidigare kurser visat pÄ hög nivÄ inom alla dessa omrÄden. Vi hoppas verkligen inte att det Àr nÄgon hÀr som med flit presterat sÀmre under dagens kurs! Vi vill pÄminna er om att alla kurser som gÄr under terminen vÀger lika tungt i ert slutbetyg och att dÄ med flit prestera sÀmre pÄ en tentamen kan ha stora konsekvenser.

Trots detta kan vi med glÀdje meddela att alla klarade kursens, och vi hoppas se er pÄ plats lika punktligt som vanligt vid morgondagens upprop. Vi kommer dÄ starta kursen "Omvandlingar och varför Derring-Do vÀgrar dem", en nyttig kurs för de som tidigare under terminen funderade kring omvandlingar trots löften under ansökningsperioden om att de inte skulle förekomma. Uppropet Àr som tidigare dagar klockan 0830 (prick).

Varma hÀlsningar
Derring-Do, rektor för Bukefalos universitet
Madalitso, prorektor för Bukefalos universitet

NattDL: 8.30
Lurigt!

Liknande trÄdar

Tjatter VĂ€lkomna till leken “skyll er sjĂ€lva som ger mig ideer”. DĂ„ jag just nu Ă€r lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @IslandshÀstryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VĂ€lkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har fÀrdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Behöver hitta bra hundtröjor
  • UppdateringstrĂ„d 30