Nej då samma som i min första röst där @ballen_ olyckligtvist fick ett bindestreck istället för ett underliggande streckVad var motiveringen? Samma som du hade till snurrfian?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej då samma som i min första röst där @ballen_ olyckligtvist fick ett bindestreck istället för ett underliggande streckVad var motiveringen? Samma som du hade till snurrfian?
Nej då samma som i min första röst där @bollen_olyckligtvist fick ett bindestreck istället för ett underliggande streck
Jo men menar om dessa skriver som de brukar eller om det faktiskt är stor skillnad.
Ang. ordningen kan ju vissa ulvar vara viktigare än andra men det står ju faktiskt ett vinstvillkor. Jag har uppfattningen att LLs döljer en hel del de inte vill att vi ska veta, inte att de skriver ut saker som sen inte stämmer? Om ordningen skulle vara SÅ viktig så kan ju inte vinstvillkoren stämma.
Eller i ett och samma inlägg...Tycker det är stor skillnad i hur många gånger ett visst ord används av en deltagare under en dag.
Åh fanDet ska vara två understreck.
DL 4
18:56 LenaH röstar på Snurrfian
19:27 Qitis röstar på Snurrfian
19:32 cirkus röstar på Snurrfian
19:39 Heffaklumpen röstar på Snurrfian
19:39 Snurrfian röstar på qitis
20:06 Niyama röstar på Snurrfian
20:12 bollen__ röstar på Snurrfian
20:29 Artline röstar på Snurrfian
20:30 LenaH ändrar röst till bollen__
20:31 qitis ändrar röst till bollen__
20:48 Heffaklumpen ändrar röst till bollen__
21:07 fio röstar på bollen__
Snurrfian 4
qitis 1
bollen__ 4
Herregud. @fio. Du är nog också lurvig antar jag.fio röstar på bollen
bollen verkar ha spårat ur i ordleken som är en av alla femtioarton teorier som framkommit i denna leken angående vem som är ulv och inte. Men bollen har fått ett ord lurigt så jag misstänker att hon är ulv.
Herregud. @fio. Du är nog också lurvig antar jag.
fio röstar på bollen
bollen verkar ha spårat ur i ordleken som är en av alla femtioarton teorier som framkommit i denna leken angående vem som är ulv och inte. Men bollen har fått ett ord lurigt så jag misstänker att hon är ulv.
Reglerad?Jag har inget ord såvitt jag vet
Kopierar in vinstvilkorenJo men menar om dessa skriver som de brukar eller om det faktiskt är stor skillnad.
Ang. ordningen kan ju vissa ulvar vara viktigare än andra men det står ju faktiskt ett vinstvillkor. Jag har uppfattningen att LLs döljer en hel del de inte vill att vi ska veta, inte att de skriver ut saker som sen inte stämmer? Om ordningen skulle vara SÅ viktig så kan ju inte vinstvillkoren stämma.
Jag fattar inte heller (fast det är väl visserligen inte någon nyhet vid det här laget )Jag fattar inte?
Det här är leken där ingen vet vad som väntar...Jag tänker, men hjälp mig gärna om ni har någon bättre fundering, att det eventuellt kommer komma någon twist nu om vi har rätt och någon av de vi pratat om blir lynchad. Men jag kan inte fundera ut vad och jag har nog också lite för lite erfarenhet för att fundera allt för mycket på roller.
Jag fattar inte?
@Harrysen @heffaklumpenfio röstar på bollen
Läs.Jag fattar inte?