Alltså, jag hade nästan släppt Harrysen men tycker att hon börjar bete sig mer och mer märkligt nu. Mycket möjligt att det är för att det är just mig hon hakat upp sig på eller för att det är pga bristande erfarenhet. Men jag får känslan av att hon verkligen vänder på vartenda gruskorn som finns för att kunna hitta något att misstänka mig för
Först så är det en ordteori om att alla ulvar skulle fått ett ord där det var typ förvirrad, lurig, snurrig, skum osv. Ja, jag har säkert glömt något här. Och då var jag skum för att jag hade olika former av frasen "jag fattar inte"… vilket är en hel fras och inte ett ord. Så då borde väl den teorin falla redan där?
Idag är det tydligen att jag använder "/" för mycket och att jag skriver för många inlägg (pls tell me, NÄR har jag blivit misstänkt för att skriva
för mycket tidigare?
).
Alltså. Jag fattar verkligen inte denna hang-up på mig. Men jag börjar tycka att hon beter sig mer och mer skumt. Nu kanske det är lite långsökt men jag kan ändå inte knuffa bort tanken helt om att det kanske är en kollega till Snurrfian som har något litet hopp om att en gång till styra lynchen från Snurrfian? Om det då är för att styra mot mig eller någon annan vet jag inte. Men jag får faktiskt inte ihop detta och du Harrysen börjar faktiskt kännas mer och mer ulvig för mig nu.
Det jag reagerar mest på är känslan av att "vända på varje gruskorn" för att hitta något skumt med mig. Jag verkar ju inte skrivit något skumt i teoriväg, utan typ allt mot mig handlar om hur jag uttrycker mig/mitt skrivsätt.
Det är helt okej att misstänka mig för att vara ulv. Det är helt okej att rösta på mig också. Men om det bara handlar om mitt skrivsätt/sätt att uttrycka mig på så vet jag faktiskt inte vad jag ska säga mer än att det är såhär jag skriver.