Studentkorridoren (aka Dårulvsleken)

hemlig röstar på bollen__
Jag tror fortfarande att det är nåt knas med hennes godhet efter alla konstiga inlägg med lurigheter i igår.
Nu tror jag att både Snurrfian och bollen är onda. Men finns det någon anledning till varför du valde bollen före Snurrfian som redan har en röst på sig?

Nu tror jag att både Snurrfian och bollen är onda. Men finns det någon anledning till varför du valde bollen före Snurrfian som redan har en röst på sig?
Nej, ingen. Precis som igår blev det lite ole dole doff mellan dom och motiveringen för bollen__ var liksom klar.
Dessutom tycker jag inte att en ond boll bör kunna stoppa en lynch två gånger, om det nu var det som hände.

Det kan ju inte vara en god roll som parat ihop dom två? Jag tänker om dom var kärlekspar alltså. Båda två är ju spelare som gärna blir käk. Det känns ju inte som om dom var tvillingar från början menar jag?
Det tror inte jag. Jag tror att de hittade varandra på annat vis. Att bägge dog vid käk är nog bestraffningen mot hintförbudet. Gissningsvis så hintade LenaH om sin roll när jag tjatade på att bollen__ nog hade den rollen...så det går bra att skylla på mig

Jag tror också att Snurrfian är ulv och jag kommer nog välja henne över bollen eftersom jag är osäker på att en ond roll ska ha en så stark förmåga som att stoppa en lynch när de var så många från början, men sen fattar jag inte vilken god roll hon skulle kunna ha heller.

Jag ska läsa igenom rollerna en gång till och försöka förstå nånting

Nej, ingen. Precis som igår blev det lite ole dole doff mellan dom och motiveringen för bollen__ var liksom klar.
Dessutom tycker jag inte att en ond boll bör kunna stoppa en lynch två gånger, om det nu var det som hände.
Men är du säker på att hon är ond?
Tycker du att det är rimligt att en ond ska ha sådana skills när de redan är så många?
Jag är liksom osäker på det

Jag tror också att Snurrfian är ulv och jag kommer nog välja henne över bollen eftersom jag är osäker på att en ond roll ska ha en så stark förmåga som att stoppa en lynch när de var så många från början, men sen fattar jag inte vilken god roll hon skulle kunna ha heller.

Jag ska läsa igenom rollerna en gång till och försöka förstå nånting
He he bra där - att svara Artline som frågat nån annan.
Men ja

Men är du säker på att hon är ond?
Tycker du att det är rimligt att en ond ska ha sådana skills när de redan är så många?
Jag är liksom osäker på det
Jag kan byta till Snurrfian om folk är mer säkra på henne. Precis som jag tänker så verkar flera tro att bägge är onda.
Jag tycker det är konstigt att hon (bollen__) skrev sina konstiga inlägg om hon vore god.

Måste dom vara ihopparade då? Kan det inte varit så att de hittat varandra ändå genom nån info? Det brukar ju förekomma information bakom kulisserna och i denna leken kan det säkert vara fler roller med information tänker jag. Eller?
Annars hade ju inte LenaH dött. Q blev käk och Lena dog på köpet eller hur man ska säga.

Det tror inte jag. Jag tror att de hittade varandra på annat vis. Att bägge dog vid käk är nog bestraffningen mot hintförbudet. Gissningsvis så hintade LenaH om sin roll när jag tjatade på att bollen__ nog hade den rollen...så det går bra att skylla på mig

Fast död är ett ganska hårt straff för en hint så det tror jag inte alls.

Sen hint och hint, är man ett skyddsombud är man ju aldrig det för sig själv utan det måste ju vara flera så på så sett var det ju korrekt information.

Fast död är ett ganska hårt straff för en hint så det tror jag inte alls.

Sen hint och hint, är man ett skyddsombud är man ju aldrig det för sig själv utan det måste ju vara flera så på så sett var det ju korrekt information.
Men vad tror du att de hade för roll/funktion som gjorde att de satt ihop?

Inga men däremot...

Anställda och kursare (goda)
Mamma - Korridorens "mammavän", väldigt mån om att alla ska ha en kompis
Nu har jag inte den rollen men jag tror inte att den funkar så att de blev som kärlekspar. Dvs dör den ena så dör den andra också. Möjligen mer som tvillingar. Just för att det är en kraftfull historia att para ihop två och om det vill sig illa så blir det som det blev nu. Då hade balansen varit ännu skevare

Jag tycker ändå vi bör fokusera på snurrfian framför bollen idag. Jag känner mig inte jättesugen på att ge mig på bollen igen faktiskt. 😅

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar