Håller du hemlig som god? Hon är min huvudmisstänkta.Och jag släpper henne tills vidare -ja.
Inte där jag lägger fokus just nu faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller du hemlig som god? Hon är min huvudmisstänkta.Och jag släpper henne tills vidare -ja.
Inte där jag lägger fokus just nu faktiskt
Det har jag faktiskt ingen aning omSkapar tvillingar? Eller kan bli tvilling med någon?
Så du tror inte att någon god roll kan ta död på någon?
Ja! Det vore kul.Just nu känner jag mest för att tangera @Myrtems rekord på 4 ulvar på raken som hon så vänligt påminde om igår och helst vill jag ta en till -helst alla på raken ! Det torde vara ett rekord som står sig
Jag är inte helt säker på att hemlig är god -men det finns andra som jag håller som säkert god som inte tycker vi ska fokusera där idagHåller du hemlig som god? Hon är min huvudmisstänkta.
Det är ju inte bara mitt rekord utan de goda spelarnas i den leken. Du var själv "medskyldig" till de tre första innan du bytte sida.Det har jag faktiskt ingen aning om
Men skapa tvilling är en intressant idé dock
Tror kanske inte ens alla de som leker vet om sina skills om jag ska vara ärlig -har sett flera som skrivit så leken igenom att ingen fattar något och det inte bara från de som lynchats.
Just nu känner jag mest för att tangera @Myrtems rekord på 4 ulvar på raken som hon så vänligt påminde om igår och helst vill jag ta en till -helst alla på raken ! Det torde vara ett rekord som står sig
Jag med! Allra helst alla sex onda .Det har jag faktiskt ingen aning om
Men skapa tvilling är en intressant idé dock
Tror kanske inte ens alla de som leker vet om sina skills om jag ska vara ärlig -har sett flera som skrivit så leken igenom att ingen fattar något och det inte bara från de som lynchats.
Just nu känner jag mest för att tangera @Myrten rekord på 4 ulvar på raken som hon så vänligt påminde om igår och helst vill jag ta en till -helst alla på raken!
Det torde vara ett rekord som står sig
Men då måste @cirkus låta bli att lyncha mig, finns risk att hon kommer jobba hårt för detJa! Det vore kul.
Jag kan påpeka att vi bör vänta med dig lite iaf.Men då måste @cirkus låta bli att lyncha mig, finns risk att hon kommer jobba hårt för det
Du ser! Du fick som du ville@qitis nu har du gått om mig i antal inlägg trots att du var borta ett dygn
Det som kan göra mig nojig är om röstlistorna kan förvirra om alla onda inte är i lyan och känner till varandra. Vad tror du om det?Jag kan påpeka att vi bör vänta med dig lite iaf.
Jag tror ju att du kan vara god för jag köper inte riktigt att habina kunde lägga en dold röst -men blir lite nojig över att röstlistorna förvillar mig mer än jag kunde ana -hittills har ju faktiskt det gett bra resultat att gå enbart efter dem (för min del ) men om det är någon som luras så torde det kunna vara du
Du var väl väldigt frånvarande igår? Jag saknade dig@qitis nu har du gått om mig i antal inlägg trots att du var borta ett dygn
Ja vi delar nojighetenDet som kan göra mig nojig är om röstlistorna kan förvirra om alla onda inte är i lyan och känner till varandra. Vad tror du om det?
Men oavsett så tror jag att det är en bra idé att syna Snurrfian och eventuellt bollen.
Jag är lite orolig för att du hintat om att du är statistikstudent med båda dina roller. Om du kom tillbaka som ond men fortsatte på samma spår sas. Men det mesta tyder ju på att du är god.Jag kan påpeka att vi bör vänta med dig lite iaf.
Jag tror ju att du kan vara god för jag köper inte riktigt att habina kunde lägga en dold röst -men blir lite nojig över att röstlistorna förvillar mig mer än jag kunde ana -hittills har ju faktiskt det gett bra resultat att gå enbart efter dem (för min del ) men om det är någon som luras så torde det kunna vara du
Ja jag skäms ibland över antalet inlägg, att jag tar för stor plats i leken liksom (vilket är lustigt för irl tar jag ingen plats alls, är den som knappt märks ). Så det är skönt när du matchar inläggsnivån .Du ser! Du fick som du ville
jag Är matematiskt lagd -alltid varit inte bara i denna leken. Även IRLJag är lite orolig för att du hintat om att du är statistikstudent med båda dina roller. Om du kom tillbaka som ond men fortsatte på samma spår sas. Men det mesta tyder ju på att du är god.
Jag skrev mycket igår, men det kanske säger nåt om vilken nivå ni är vana vidDu var väl väldigt frånvarande igår? Jag saknade dig
Q1 hintar tyckte jag egentligen inte var så tydliga. Men Q2 skrev mycket om beräkningar. Men du kan ju skriva sånt för att få oss att tro att du har en viss roll (alltså även om du är god). Du verkar god men eftersom vi inte vet vilka roller som finns kan du vara ond med en plan. Och det blir svårt att genomskåda just eftersom vi inte vet rollistan.jag Är matematiskt lagd -alltid varit inte bara i denna leken. Även IRL
Hur andra tolkar det som eventuellt hintande kan jag inte göra något åt
Men den som kommer ihåg vet att det brukar vara jag , och @Blacksmithfarm som räknar på roller osv genom åren
Fine. Det köper jag faktiskt.Q1 hintar tyckte jag egentligen inte var så tydliga. Men Q2 skrev mycket om beräkningar. Men du kan ju skriva sånt för att få oss att tro att du har en viss roll (alltså även om du är god). Du verkar god men eftersom vi inte vet vilka roller som finns kan du vara ond med en plan. Och det blir svårt att genomskåda just eftersom vi inte vet rollistan.