Du kanske ska läsa mina inlägg efter Habina röstat?
Men Habinas röst på dig idag talar emot mitt resonemang inser jag.Det har jag gjort men du är snabb på att läsa spelet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske ska läsa mina inlägg efter Habina röstat?
Men Habinas röst på dig idag talar emot mitt resonemang inser jag.Det har jag gjort men du är snabb på att läsa spelet.
Jag vet typ inget om mig själv så nja. Vet inte om jag tror dig där. Det lär spelets gång utvisa.Jag tror att onda tror att jag vet nåt om dig, och därför försökte onda lyncha mig idag.
Hm. Tål att tänkas på något varv till antar jag med andra ordMen Habinas röst på dig idag talar emot mitt resonemang inser jag.
Kom ni inte fram till att hon var fårulv? Så då kan ni ju hålla fast vid resonemanget...Men Habinas röst på dig idag talar emot mitt resonemang inser jag.
Habina skriver att det tar emot att rösta på en återvändare. Jag tror det kan finnas två skäl till att hon ändå gör det: antingen behövde nån annan skyddas (hemlig? Jag har dock inte koll på röstläget när Habina röstade, det ska kollas sen) eller så ville onda försöka få ut mig för att de tror jag vet nåt. Det brukar ju råda siarnoja bland onda, om nån misstanke riktas mot en när man är ond börjar genast diskussionerna om den kan veta nåt . Visst, de har möjlighet att käka men med tanke på eventuella skydd tror jag de gick för lynchning.Jag vet inte alls. Men jag tänker gå på magkänslan ikväll och det är att cirkus fått upp vittringen på en ulv och att det är därför hon går så hårt på Niyama. Även om det tar emot att rösta på en återvändare.
Habina röstar på Niyama för att jag tror att hon är ulv enligt ovan
Ovanstående från Q och nedanstående från LenaH postades 21.15.men varför röstar då inte cirkus på niyama (hon röstar på mig Q2) visste cirkus att Niyama var ulv som du verkar anta -så skulle hon väl inte INTE rösta på henne väl?
Jag postar nedanstående 21.16. Jag hade alltså inte hunnit se de två tidigare inläggen.Men är det då inte konstigt att @cirkus inte lägger sin röst där?
Sen föreslår Artline röständring.Så du tror cirkus fått upp vittringen på mig som ond men ändå inte röstar på mig? Intressant.
Jag ser det direkt och svarar samma minut:Jag kan tänka mig att ändra röst upp Habina.
Sen ändrar LenaH. Hon har sen skrivit att hon tror jag ändrade till Habina för att jag "läste spelet", men jag börjar fundera på om det är LenaH och/eller Q som gjorde det, alltså läste spelet.Jag med
Äh vafan, LenaH ändrar röst till Habina för att hon motiverar sin röst med att cirkus skulle vara nåt på spåren men röstar inte som cirkus?!
Plus att jag inte går på Habinas förvirring efter förra leken....
Niyama röstar på Habina
För att hon tror att cirkus har hittat nåt om mig trots att hon inte ens röstar på mig
Artline ändrar röst till Habina.
Rösten på Niyama känns skum och rösten igår på Harrysen kändes lätt
Harrysen ändrar sin röst till Habina för att hon var så rädd för att bli godförklarad och jag köper övriga teorier om ond Habina
Edit och bollen hade en förklaring till låg närvaro
Qs ändring kommer alltså när det redan verkar kört för Habina men jag vet inte om hon hade koll på det.Alltså.
Hoppas detta blir rätt nu.
Qitis röstar på Habina.
Känns konstigt att hon tycker cirkus är något på spåret men röstar inte som cirkus
Känns mycket okonsekvent
Här kommenterar jag att jag inte har någon aning om röstläget, igen. Vissa inlägg som dyker upp just när man uppdatetar, som Arts, ser jag direkt. Förr satt jag ofta vid datorn med flera flikar öppna och en röstlista i word. Så gör jag inte nu. Spelar från mobilen och orkar inte lägga den enorma (för mig) energin på lek. Ärligt talat blir jag lite trött på teorier om att jag inte uppdaterar sidan hela tiden, när jag redan skrivit att det berodde på andra saker än leken. Misstänk mig gärna, men kan ni inte hålla er till vad jag gör i leken? Att jag är långsam och inte hänger med har inget alls med leken att göra.Ingen aning om röstläget och om jag garanterat tog död på mig själv nu
Undrar dock om Habina VILL bli lynchad eftersom hon gjorde sådär?
Igår ville jag alltså skydda ulven Elo, och sen röstade jag på ulven Habina (en andraröst som beroende på vad som sker i det dolda hade kunnat spika igen för henne)? För du verkar ju fortfarande tro på din teori efter dl ikväll.Missade det. Ja, det kändes lite som du ville skydda en ond.
Framförallt att du inte ville(?) förstå min motivering igår när andra gjorde det gör att min röst föll på dig ikväll.
Kanske? Men tycker hon borde kunnat rösta på ett mindre skumt sätt så hon inte själv blev lynchad då?Kan Habina varit trollad att rösta på Niyama idag? Skum är rösten iallafall
Jag tycker inte cirkus inlägg ser trollat ut faktiskt. Habinas ser ju mer trollat ut i så fall, även om jag tvivlar på det med.Det är faktiskt en riktigt bra tanke @Niyama
Cirkus kan ha blivit förtrollad av en ond häxa att rösta på mig istället för en möjlig siad ond Niyama
Känns lite rimligt i efterhand att det kan vara så rent utav
Kanske sitter du på facit
Cirkus var ovanligt uppgiven när jag började ifrågasätta henne så möjligt att förtrollningen trädde i kraft där nånstans - det finns starka incitament på att cirkus kan ha haft på fötterna ang niyama när man läser leken igen efter denna dl.
Främst att cirkus faktiskt går hårt på niyama från start efter DL men sedan ändrar attityd mot mig (hon brukar ändå kunna argumentera bättre mot ifrågasättanden och det är olikt henne att ”ge upp”. Oavsett roll
Mina 5 cent just nu. Kan ha fel men så går mina tankar iaf
Med det resonemanget så försökte jag väl rädda Elo genom att rösta på Habina?
Känns troligt faktiskt måste jag säga med dagens resultat och inlägg i bagaget
Hemlig är ju fortsatt skummast enligt tidigare teorier och det känns som hon försökte dra igång ett drev mot mig. De kanske trodde de skulle få med cirkus? Så Habina använde sig av det i sin röstmotivering, kan ju ha diskuterats i lyan att cirkus nog kommer rösta på mig. Och så blev det inte så. Om nu nån av hemlig och Habina sitter/satt i lyan, vi vet väl inte ens säkert att Habina ingick i den.
Men Q och LenaHs diskussion ikväll skaver. Undrar om en av dessa är ulv som bondar med en god? Frågan är vem som i så fall är den onda.
Ja, men det kanske missades?Förutom att Cirkus röstade innan Habina så det borde hon ju sett.
Då är jag med. Läste inte röstningen så noga.
@LenaH @qitis hur kommer det sig att jag är skum för att jag inte har stenkoll på röstlistan, men ni verkar inte tycka att hemlig och Snurris inlägg ovan är skumma? Ursäkta om jag missat att ni skrivit nåt om det.Men hur gick det till egentligen? Jag hann inte ens reflektera över Habinas röstinlägg? Jag är verkligen för långsam för såna här röstningar. Jag hänger liksom inte med i svängarna.
Känns troligt faktiskt måste jag säga med dagens resultat och inlägg i bagaget
@fio vad tror du om Q och LenaH?
Dårulv - Har varit på en studentfest för mycket och har inte längre alla hästar hemma, saker blir inte alltid som hen tänkt sig.
Sårulv - Expert på spydiga kommentarer mot såna hen inte tycker hör hemma på universitetet, sånt som ligger och gnager länge.
Vilka?Tänker mest på att ulvarna betett sig jäkligt konstigt som om dom vill bli avslöjade. Jag tycker mig se ett visst beteende på vissa spelare som kan stämma in på rollistan nedan nämligen.
Vilka?
Alla 6 bör väl inte ingå i lyan, sen är ju frågan hur det ser ut med enstaka ensamma eller mindre grupper.
Man får ju skriva teorier om att man tror att nån är ulv, ond utanför lyan eller god så? Och teorier om att nån har extrainfo, även om man inte brukar skrika ut vem man tror är siare. Ska läsa reglerna igen men så länge det byggs upp med teorier är väl det mesta ok, dessutom är det ju bara ledtrådar om rollerna, vi vet ju inte ens vilka roller det handlar om egentligen. Så koppla ihop med ledtrådar borde vara ok?Får man skriva ut det verkligen?
Man får ju skriva teorier om att man tror att nån är ulv, ond utanför lyan eller god så? Och teorier om att nån har extrainfo, även om man inte brukar skrika ut vem man tror är siare. Ska läsa reglerna igen men så länge det byggs upp med teorier är väl det mesta ok, dessutom är det ju bara ledtrådar om rollerna, vi vet ju inte ens vilka roller det handlar om egentligen. Så koppla ihop med ledtrådar borde vara ok?
Man får ju inte hinta om roller , det var väl mest det jag tänkte på.
Nä inte hinta, men skriva teorier.Man får ju inte hinta om roller , det var väl mest det jag tänkte på.