DL 1 21:30
14:00 fio röstar på qitis1
17:24 Heffaklumpen röstar på LenaH
19:07 Elo röstar på cirkus
19:17 Artline röstar på hemlig
19:27 Hedinn röstar på Snurrfian
19:29 hemlig röstar på Elo
19:39 mirtai röstar på bollen__
19:47 Blacksmithfarm röstar på Habina
20:41 Harrysen röster på Heffaklumpen
20:45 Habina röstar på Harrysen
21:04 LenaH röstar på Heffaklumpen
21:05 Snurrfian röstar på Harrysen
21:16 cirkus röstar på Elo
21:23 Qitis1 röstar på Elo
21:27 Niyama röstar på Habina
Lynchas: Elo Sabbatsårulv - Tar ledigt från studierna i år, så hen kan lägga fullt fokus på vad som händer i det hemliga sällskapet.
Käkas: Qitis1 Kursombud - Den student i klassen som ställt upp på att samla in vad alla tyckt efter avslutad kurs.
DL2 21:30
18:38 Harrysen röstar på bollen__
18:56 hemlig röstar på Niyama
20:47 Heffaklumpen röstar på hemlig
21:04 Niyama röstar på hemlig
21:04 cirkus röstar på qitis2
21:06 bollen__ röstar på cirkus
21:08 Blacksmithfarm röstar på cirkus
21:12 Habina röstar på Niyama
21:15 Snurrfian röstar qitis2
21:18 LenaH röstar på Niyama
21:18 Artline röstar på hemlig
21:28 LenaH ändrar röst till Habina
21:28 fio röstar på Cirkus
21:29 Niyama ändrar röst till Habina
21:29 Artline ändrar röst till Habina
21:30 Harrysen ändrar röst till Habina
21:30 qitis röstar på Habina
21:30 Hedinn röstar på qitis
Lynchas: Habina Svårulv - Hemligaste individen i det hemliga sällskapet, svår att få grepp om.
Käk: BSF Doktorand - Kan mycket, men ingen lyssnar.
Tycker ändå att gårdagens Lynch faktiskt ger lite svar ändå
14 röster fördelade enligt detta
Habina 5
Qitis 3
Cirkus 3
Niyama 2
Hemlig 1
Habina var ond och jag vet min roll
Cirkus kände jag igår inför lynchen nog kanske ändå inte var ond -(trots att hon röstade på mig) därav att jag inte röstade på henne. Vet dock inte vart jag har henne men tror kanske fortfarande att hon var trollad att rösta på mig -alternativt lackade ur på mig då hon som hon nu skrev på morgonen för jag verkade ha kottar (!) i öronen.
Jag är visserligen halvdöv IRL men tycker ändå att hon om hon läser ikapp vad jag skrivit ordentligt (med glasögonen på ) så kanske hon känner annorlunda.
Jag lyssnade , bara att jag var tvungen att börja nysta någonstans helt enkelt för att komma ini leken igen
Jag vet min roll och eftersom jag fick många röster samt jag tycker att cirkus fick lite enkla röster på sig så kan det vara att vi ändå spelar på samma sida möjligen ? Tror att några försökte få två goda mot varandra kanske (så de skulle rösta på varandra för att rädda sig själv tex om det blev jämnt på slutet.
Här vill jag särskilt titta på @
hedinn lite närmare som la en sen röst på mig efter habinas skumma röstinlägg
Habina gjorde verkligen ett jätteskumt röstinlägg som jag och många andra reagerade på och jag la också min röst på henne för det. Hon var mycket riktigt ulv
Niyama känns också som trolig god pga hur hon argumenterar och även röstningen igår och även Dl 1 då hon också röstade på Habina.
Skulle kunna vara alibiröst möjligen i båda fallen men tycker ändå att det kan tala för en god Niyama och dessutom tror jag enligt min tes nedan att det mest var goda uppe för Lynch igår förutom Habina kan stämma så sorterar även bort Niyama tills vidare
Jag får alltså känslan av att det mest var röster på goda igår helt enkelt (förutom rösterna på habina då)
Det gör att jag vill gräva främst lite mer på de som inte fått röster på sig igår eller bara enstaka.
Vilket då blir
Hedinn
Fio
Hemlig
Heffaklumpen
Bollen
Snurrfian
LenaH
Fio
Harrysen
Totalt 10 st
Känns troligast att de 4 kvarvarande ulvarna finns i detta gänget -och i så fall är 6 av dem goda
Så långt mina tankar ang gårdagens Lynch