Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duscha på kvällen och lägg dig ren och fräsch inför natten? Jag duschar aldrig på morgnarna.Hatar att duscha på morgonen
Brukar göra det, men av olika anledningar fick det bli nu på morgonen idagDuscha på kvällen och lägg dig ren och fräsch inför natten? Jag duschar aldrig på morgnarna.
Sådana annonser är fruktansvärda. Varför skaffar man hund om man inte tänkter ta hand om denStör mig enormt på en hundannons jag såg häromdagen och absolut inte kan släppa pga blev så förbannad.
”X kom till oss för tre dagar sedan och tyvärr måste vi slut hitta ett nytt hem då min man är allergisk. X är jättesnäll på alla vis och duktig på allt.
X behöver en hälsocheck hos veterinären så det är viktigt att du har ekonomiska förutsättningar för att hjälpa X med det.”
Man undrar på vilket sätt annonsörens makes allergi utgör ett hinder för henne själv att ta hunden till veterinären när hon bedömt att den behöver det?Stör mig enormt på en hundannons jag såg häromdagen och absolut inte kan släppa pga blev så förbannad.
”X kom till oss för tre dagar sedan och tyvärr måste vi slut hitta ett nytt hem då min man är allergisk. X är jättesnäll på alla vis och duktig på allt.
X behöver en hälsocheck hos veterinären så det är viktigt att du har ekonomiska förutsättningar för att hjälpa X med det.”
Han är allergisk mot veterinärkostnader?Man undrar på vilket sätt annonsörens makes allergi utgör ett hinder för henne själv att ta hunden till veterinären när hon bedömt att den behöver det?
Ungefär så gick mina tankar med...Han är allergisk mot veterinärkostnader?
Rimlig allergi ändåHan är allergisk mot veterinärkostnader?
Sådana annonser är fruktansvärda. Varför skaffar man hund om man inte tänkter ta hand om den