Nej, jag har sovit som en kratta inatt och typiskt när jag skulle få två timmar sovmorgon så vaknade jag vid 04 och kan inte somna om.Kan du lindra smärtan med endera kyla eller värme?
Otroligt stor prisskillnad på Librela!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag har sovit som en kratta inatt och typiskt när jag skulle få två timmar sovmorgon så vaknade jag vid 04 och kan inte somna om.Kan du lindra smärtan med endera kyla eller värme?
Otroligt stor prisskillnad på Librela!![]()
Vatten som står stilla bildar villigt de mest fantastiska dofterKände en vidrig stank hemma, som kom och gick. Avlopp/äcklig dasstankSå äckligt och jag fattade inte tills jag såg en vas med tulpaner som stått och "mognat" en vecka. Blomvattnet var källan, har aldrig känt något liknande. Så jag hällde ut i vasken och ja, nu luktar det vidrigt i hela bostaden. Blä.
Ja, jag har en dusch hemma som jag aldrig använder (har två). Där får man ju verkligen vara noga med att spola vatten regelbundet ändå.Vatten som står stilla bildar villigt de mest fantastiska dofter
Kombinationen luft och avlopp är inte heller gosig.
I kulturhuset i byn klagades på mystisk stank på toan. Jag tittade in och såg att spillröret från varmvattenberedaren gick ner i ett vattenlås. Hämtade en kanna och hällde i vatten och stanken försvann.
Jag blev plötsligt allergisk efter att ha haft katten i ca 9 år. Det sa bara *poff* så var jag allergisk mot pollen och katter. Men kunde ha kvar henne resten av hennes liv iaf.Det är faktiskt inte helt ovanligt att man upptäcker allergin först när man utsätts 24/7 för hund eller katt.
Been there!
(Var dock skadad stallkatt så han bodde bara hos mig under penicillin kuren så vi kunde ha koll på honom och att han fick i sig penicillin. Jag har alltid gosat med honom i stallet utan problem men 10 dagar när han var som ett plåster på mig...)
Å andra sidan är det ju inte omöjligt att folk använder just allergi som ursäkt om man upptäcker efter några dagar att djuret faktiskt behöver tas om hand. Det låter ju bättre att skylla på allergi än att det var jobbigt och kanske dyrt.
Precis! det är en av grejerna jag gör för mina klienter om de är bortresta under sommaren. Jag vattnar blommorna och vattnar avloppen.Ja, jag har en dusch hemma som jag aldrig använder (har två). Där får man ju verkligen vara noga med att spola vatten regelbundet ändå.![]()
När är det ni ska införa det? Vi skulle i februari, men framskjutet till augusti, vecka 34.Att det är torsdag, jag skulle veeerkligen behöva jobba hemma för min hjärna men det är SÅ mycket inför journalsystemsbyte att jag har inte ro att jobba hemma denna vecka. Har inte jobbat en hel vecka på plats sen...aldrig typ? Och nu dessutom hemifrån med valpen sen vi hämtade henne. På det ansträngande jobb för hjärnan. Min hjärntrötthet blev ju helt galen igår.
Tur lillfian ska vara hos mamsen så hon är både underhållen och promenerad när vi kommer hem, dock skulle jag behöva städa inför besök i helgen och det har jag inte hunnit heller. Stör mig på alla måsten.
23 april! Tror det från början var tänkt att vi skulle fara först.. Tydligen får vi inte jobba hemifrån med migreringen pga kapacitetsbegränsning. Kanske rimligt men hade ju underlättat mkt att sitta hemma ostört!När är det ni ska införa det? Vi skulle i februari, men framskjutet till augusti, vecka 34.
Vi har precis börjat få jobba hemma, har suttit långt inne tyvärr, men det är skönt måste jag säga!
Hoppas det går bra!23 april! Tror det från början var tänkt att vi skulle fara först.. Tydligen får vi inte jobba hemifrån med migreringen pga kapacitetsbegränsning. Kanske rimligt men hade ju underlättat mkt att sitta hemma ostört!