Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Five Guys i Anaheim va bland de sämsta maten på hela usa resan.Jag vill gärna prova Five Guys men eftersom snabbmatskedjor inte tillåter hundar går de alltid bort oavsett om de är billiga eller dyra. Jag åker ju ingenstans utan djur och här i byn finns inga kedjor, på gott och på ont.![]()
Har ätit utanför Anaheim. Sjukt dyrt å inte gott!Störning nr 1.
Folk som gör sig lustiga över att kungen som är dyslexiker läser fel när han läser upp namnen på senaste tillskottet i släkten, samtidigt som en reporter hänvisar till flickebarnet som den nye hertigen av Västerbotten. Vad jag vet blir hon hertiginna, inte hertig.
Störning nr 2.
Ny amerikansk hamburgerrestaurangkedja ska öppna i Sverige. Jag vet inte, jag blir inte direkt sugen på att testa efter den här bilden?
Visa bifogad fil 162161
Soggiga pommes, burgare inslagen i folie och plastlock med plastsugrör?![]()
Verkligen sanslöst onödigt.Folk som gör sig lustiga över att kungen som är dyslexiker läser fel när han läser upp namnen på senaste tillskottet i släkten, samtidigt som en reporter hänvisar till flickebarnet som den nye hertigen av Västerbotten. Vad jag vet blir hon hertiginna, inte hertig.![]()
Så trist! Här i Edinburgh har jag bara hört gott om restaurangen - även från min foodiebekanta vars tips jag alltid lyssnar på.Five Guys i Anaheim va bland de sämsta maten på hela usa resan.![]()
Jureskogs här i Sverige tillåter hundar, de har till och med en hundmeny om man frågarJag vill gärna prova Five Guys men eftersom snabbmatskedjor inte tillåter hundar går de alltid bort oavsett om de är billiga eller dyra. Jag åker ju ingenstans utan djur och här i byn finns inga kedjor, på gott och på ont.![]()
Kul! Men det hjälper ju inte mig.Jureskogs här i Sverige tillåter hundar, de har till och med en hundmeny om man frågar![]()
Du tänker inte på Try guys?Så trist! Här i Edinburgh har jag bara hört gott om restaurangen - även från min foodiebekanta vars tips jag alltid lyssnar på.En av ungarna jag känner har till och med hemgjorda idolposters med Five Guys i sitt rum.
Jag får väl prova någon gång i framtiden om jag är in till stan utan hund, och återkomma i Hiss eller Disstråden!
Nejdå, de har såvitt jag vet inte någon snabbmatskedja? Ungarna har alltså ritat Five Guys-loggan och hängt på väggen.Du tänker inte på Try guys?![]()
Nä jag vet, ville bara säga att det finns undantagKul! Men det hjälper ju inte mig.
Det finns säkert någon kedja typ Wetherspoons som jag inte känner till som tillåter hundar här någonstans, men Donken, BK, KFC och andra lättillgängliga varianter gör det inte.![]()
Alltså - jag råkar ut för sånt stup i ett.Att jag har på senaste tiden mött en man i mitt jobb som flörtar hejvilt med mig. Men ja vet ju inte va han heter eller nått! Har genom vårat småprat fått reda på att han är polis. Men nurå!![]()
Haha! Det lät så orimligt att jag verkligen trodde att det varit ett missförståndNejdå, de har såvitt jag vet inte någon snabbmatskedja? Ungarna har alltså ritat Five Guys-loggan och hängt på väggen.![]()
Bastard Burgers? Inte för att jag vet ursprunget men![]()
Det där foliet fick mig att tänka på en video... Och det visade sig att videon är från en recension av just Five Guys.Störning nr 1.
Folk som gör sig lustiga över att kungen som är dyslexiker läser fel när han läser upp namnen på senaste tillskottet i släkten, samtidigt som en reporter hänvisar till flickebarnet som den nye hertigen av Västerbotten. Vad jag vet blir hon hertiginna, inte hertig.
Störning nr 2.
Ny amerikansk hamburgerrestaurangkedja ska öppna i Sverige. Jag vet inte, jag blir inte direkt sugen på att testa efter den här bilden?
Visa bifogad fil 162161
Soggiga pommes, burgare inslagen i folie och plastlock med plastsugrör?![]()