Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så glad att min kille inte kan ha Libero när jag såg dettaHärom dagen mailade Libero att de förbättrat sina blöjor jättemycket. Och ändrat förpackningen så att den blir mer klimatsmart och lättare att bära med sig.
Fan heller. Förpackningarna är förvisso mindre men det betyder inte att de är lättare att transportera - eftersom man behöver köpa tre istället för två. Dessutom är förra förpackningsdesignen smidigare eftersom den var smal och hög, nya är lägre men bredare. Och som av en händelse innebär förbättringarna också en smygprishöjning på +12% som Libero väljer att inte kommunicera.
Kan du inte förtydliga vad det är du ska hjälpa till med?Kollegor som delegerar sin skit till mig. Ok, jag sa att jag gav hjälpa till. Men inte med sånt som de själva tagit på sig att göra. Utan snarare med inkommande, tänkte jag. Suck. Ja ja, det blir nog väl.
Jo, men så gav jag lillfingret till en son behövde lite akut hjälp och då försvann hela handen.. Men jag skickade tillbaka det mesta med hänvisning till att jag inte gör sånt nu när jag bara jobbar en dag i veckan.Kan du inte förtydliga vad det är du ska hjälpa till med?
Är alla andra i mötesrummet? Är det praktiskt möjligt att göra så? Jag brukar nämligen störa mig på motsatsen.På möteshållare som själva sitter på teams istället för i mötesrummet som alla andra och ägnar hela mötet åt att säga ”nu hörde jag inte riktigt vad ni pratade om”. Nej men om du pallrade dig ut till alla andra så skulle det bli lättare för dig att hänga med.
Ja i princip. Eftersom det underlättar enormt för oss om alla är på plats så blir det att man pallrar sig till mötesrummet.Är alla andra i mötesrummet? Är det praktiskt möjligt att göra så? Jag brukar nämligen störa mig på motsatsen.
Vårt team är spritt över flera länder, och när alla inte kan vara i samma rum är det bästa om varje person sitter vid sin egen dator. Istället brukar ett gäng som är i samma land och på samma kontor sitta tillsammans i ett, och då blir det ett väldigt obalanserat möte där de mest pratar med varandra.
Jag har knappt hittat några gula här i år, med undantag för någon vecka i somras innan det blev torka.Att jag inte kan få tag i kantareller i affärerna här. Är så sugen på kantareller. Har en burk i skåpet, men burkkantarell och färsk kantarell har inte samma smak. Jag vill göra risotto med kantarell och västerbottenost! Jag köpte till och med risottoris förra månaden men inga kantareller finns att se så långt ögat når!
När du sa Wilhelm hörde hen DILHELM?Personen som tog emot min bokning av julbord lyckades höra D istället för W i mitt namn. Jag bokstaverade till och med! + att min e-post består av de tre första bokstäverna i förnamnet och sen de tre första i efternamnet.
Det är så synd, det var mängder förra året! har inte varit med om så lite som i år faktiskt! Vet inte hur det brukar vara i den här delen av landet i och för sig, men i Skåne har jag inte varit med om så här lite.Jag har knappt hittat några gula här i år, med undantag för någon vecka i somras innan det blev torka.
Är du intresserad av annan svamp, kanske jag kan fixa lite när jag är mer rörlig i kroppen? När jag var ute för en dryg vecka sedan, hittade jag iaf lite stensoppar och trattkantareller.
Nä det är verkligen extrema skillnader!Det är så synd, det var mängder förra året! har inte varit med om så lite som i år faktiskt! Vet inte hur det brukar vara i den här delen av landet i och för sig, men i Skåne har jag inte varit med om så här lite.
(å andra sidan brukar man kunna köpa sallads huvud, huvudsalad året om i Skåne men det går inte här, fått tag på två i år som jag köpte på samma gång)
Det vore jättesnällt av dig! Känn absolut ingen stress men vill du får du gärna! Har aldrig ätit stensoppar, men trattkantarell är ju också gott vet jag.
Har du inte gjort en magoperation?Min mage som inte är som andra. Gjorde rätt ok hemmagjord pytt i panna med grädde i och magen knorrar nu. Snälla rara, bara acceptera maten någon jä... gång!
Vilken skillnad alltså! Varför är det så? Har det varit väldigt annorlunda vädermässigt för svamp just?Nä det är verkligen extrema skillnader!
Förra året plockade jag säkert 30 kg kantareller. I år max 1-1,5 kg.
Förra året var en blötare sommar. Det har varit knastertorrt i skogen under flera månader i år.Vilken skillnad alltså! Varför är det så? Har det varit väldigt annorlunda vädermässigt för svamp just?