Ja det är jag, här kör dom som skållade troll för att få in det dom slog i veckan och av vad man kan se ligga på vallen är det gott om det.Samma väder här. Är du i Skåne? Hoppas att väderläget är bra för höet bara !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är jag, här kör dom som skållade troll för att få in det dom slog i veckan och av vad man kan se ligga på vallen är det gott om det.Samma väder här. Är du i Skåne? Hoppas att väderläget är bra för höet bara !
Du kan få allt regn som ev ska komma här, vi behöver några dagar med uppehåll för att bönderna ska kunna slå gräsTittar på SMHIs prognos för kommande 10 dagar.
Inte en droppe regn så långt ögat kan nå...
Allt är torrt. Folk har nog tittat lite konstigt på min oklippta gräsmatta. Men lär nog vara en av de få som inte har brunt runt huset om det envisas såhär
TackDu kan få allt regn som ev ska komma här, vi behöver några dagar med uppehåll för att bönderna ska kunna slå gräs
Precis, och jag har liksom ingen koll, handlar det om ett par örhängen eller kronjuvelerna. Eller är det bara för att jäklas som hen säger så här.Men usch vad jobbigt! Nu låter din släkting inte som en vidare rationell person, men kan det kanske hjälpa med att påminna hen om att det i så fall finns en reell risk för att något väldigt värdefullt som hen tycker mycket om råkar slängas? I mina föräldrars fall har de nu börjat räkna kallt med att de helt enkelt kommer att råka slänga något värdefullt, alternativt att någon som shoppar på den lokala Frälsningsarmén-butiken kommer att göra ett väldigt trevligt fynd en vacker dag
Till saken hör också att det här var en person som var extremt välorganiserad och verkligen skrev ner allt - utom just dessa viktiga detaljer. "Organiserat kaos" beskriver hens hem väldigt väl, men dessvärre var det bara organiserat just för hen som bodde där - för oss utomstående är det bara kaos...
Tittar på SMHIs prognos för kommande 10 dagar.
Inte en droppe regn så långt ögat kan nå...
Allt är torrt. Folk har nog tittat lite konstigt på min oklippta gräsmatta. Men lär nog vara en av de få som inte har brunt runt huset om det envisas såhär
Remissen borde ligga kvar i systemet om de inte tog de proverna?Tog prover,skrev vid bokningen att det var för diabetes
Men de tog reumatologens prover som ska tas inför besök, men inte förrän om ett par veckor.
Så nu får jag be om nya remisser
min höbonde ska köra hö på torsdag skrev han idag, om prognoserna slår in. Så då ska jag preppa mig med allergitabletter för jag hjälper till.Samma väder här. Är du i Skåne? Hoppas att väderläget är bra för höet bara !
Ja jag hoppas det. Har bokat igen och de brukar ringa om remiss saknasRemissen borde ligga kvar i systemet om de inte tog de proverna?
Jag är så himla glad i min vårdcentral. De har drop in på provtagning.Ja jag hoppas det. Har bokat igen och de brukar ringa om remiss saknas
Så länge du inte behöver duscha tänker jag att det kanske kan vänta till du får ut ett proffs?Men satan
Nu bubblar det upp vatten i duschen när jag spolar på toa. Än så länge svämmar det bara över pyttelite som rinner ner igen.
Frågan är, är det akut eller kan det vänta till måndag?
Securitas brukar inte ha så bra lösningar
Ska du använda toaletten innan måndag? Då skulle jag säga att swoosh eller liknande bör komma ut.Men satan
Nu bubblar det upp vatten i duschen när jag spolar på toa. Än så länge svämmar det bara över pyttelite som rinner ner igen.
Frågan är, är det akut eller kan det vänta till måndag?
Securitas brukar inte ha så bra lösningar
I en hyreslägenhet borde det finnas nån form av jour?Ska du använda toaletten innan måndag? Då skulle jag säga att swoosh eller liknande bör komma ut.
I en hyreslägenhet borde det finnas nån form av jour?
Säkert! Menade mer att jag inte skulle vänta till måndag.I en hyreslägenhet borde det finnas nån form av jour?