Fattar inte. Vad är det? och var?Stör mig på detta.
Mail, mess, nätet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fattar inte. Vad är det? och var?Stör mig på detta.
Afd reklam på Buke.Fattar inte. Vad är det? och var?
Mail, mess, nätet?
Oki.Afd reklam på Buke.
Östergötland idag ..
Visa bifogad fil 143514
Men jag gjorde ju en screenshot? Syns inte den?Oki.
Vi ser det ju inte eftersom vi bor i Sverige.
Som före detta brevbärare kan jag säga att ofta är problemet inte skrivstil utan ofullständiga eller felaktiga adresser.
Jag vet inte hur många julkort vi fick sortera manuellt där adressen var bara ett namn och en ort. Men vi levererade rätt ändå, mycket tack vare en kollega som var gammal i gemet och hade stenkoll på typ allt.
Ja, såna brev har jag med delat ut. Tacka gudarna för kollegor som jobbat länge!Har två exempel där posten lyckats komma fram trots mycket bristfälliga adresser. På den ena stod det bara "smeknamn i bynamn" (smeknamnet unikt iofs), och det andra stod det nog namn på, men istället för adressen stod det bara smeknamnet på kvarteret krävs nog ganska mycket lokalkännedom för att dessa ska hittat rätt
Jo. Men jag kände inte igen den. Har aldrig settMen jag gjorde ju en screenshot? Syns inte den?
Om du klickar på bilden så ser du att bilden är från Buke.Jo. Men jag kände inte igen den. Har aldrig sett
Så jag fatttade inte var du drabbades av den
Det synts att bilden var från Buke men jag visste inte vad annonsen handlade om.Om du klickar på bilden så ser du att bilden är från Buke.
Vad är AfD? Ett politiskt parti? Min tyska är lite rostig och min kännedom om Tysk politik minimalStör mig på detta.
Rasistparti. Värre än SD. Jag la in en schreenshot på svenska lite längre bak.Vad är AfD? Ett politiskt parti? Min tyska är lite rostig och min kännedom om Tysk politik minimal