Absolut! Jag ska göra ett försök.
Beam me up Scotty
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Jag ska göra ett försök.
Imponerande att det hamnade under mattan ändå!Idag hittades barnets id kort som försvann 14 dagar efter uthämtning. Jag vände ut och in på båda bilarna mm. Var det hittades under mattan under framsätet i ena bilen...
Ja och mattorna har tagits bort minst 2 ggr efter det...Imponerande att det hamnade under mattan ändå!
Det är min mardröm att jag skulle råka göra något sådant på jobbet!Rektorn startade brandlarmet när hon försökte göra våfflor så hela skolan fick spendera 20 minuter på utsidan...
hahaha, typiskt!Rektorn startade brandlarmet när hon försökte göra våfflor så hela skolan fick spendera 20 minuter på utsidan...
Eleverna tyckte nog det var dagens höjdpunkt...Rektorn startade brandlarmet när hon försökte göra våfflor så hela skolan fick spendera 20 minuter på utsidan...
Eleverna tyckte nog det var dagens höjdpunkt...
Jag hörde om en värre sak på jobbet. En kille hade råkat köra en robot åt fel håll och orsakat miljonskador...stackars människa.Det är min mardröm att jag skulle råka göra något sådant på jobbet!
Annars ser jag nåt redan existerande som kopp-brukarna kan hjälpa till med när det blir sådär.borde få ytterligare en diskmaskin hit...
Visa bifogad fil 141933
Den är såpass oanvänd att prislappen fortfarande sitter på, och det verkar inte ha gått åt mycket diskmedel heller...Annars ser jag nåt redan existerande som kopp-brukarna kan hjälpa till med när det blir sådär.
Visa bifogad fil 141934