På att jag varje morgon tänker att ikväll ska jag lägga mig tidigare, men varje kväll så blir klockan ändå 2230 innan jag är klar. Störigt.
Det klassar jag som en tidig läggdagstid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På att jag varje morgon tänker att ikväll ska jag lägga mig tidigare, men varje kväll så blir klockan ändå 2230 innan jag är klar. Störigt.
Det klassar jag som en tidig läggdagstid
Det är ju mitt i natten!!!!
Mvh. La mig före 20.00 igår
Svarar dig som du svarade mig en gång: När blev du moderator?Men kan ni 2 ge er nu`!? Eller göra er en egen tråd.
Taggar andra parten med @Enya
Ja där har vi ju en störning till: varför måste jag ha så stort sömnbehov?Det klassar jag som en tidig läggdagstid
Nu beror det på kanske när klockan ringer. Jag brukar i 90% av fallen även lediga dagar lägga mig omkring 22 ofta tidigare tom. Men min klocka skriker 5-5.20 jobbardagar.Ja där har vi ju en störning till: varför måste jag ha så stort sömnbehov?
Nu beror det på kanske när klockan ringer. Jag brukar i 90% av fallen även lediga dagar lägga mig omkring 22 ofta tidigare tom. Men min klocka skriker 5-5.20 jobbardagar.
Som en keramikbutik här som typ inte har öppettider utan man får spana efter öppetskylt. Men trots skylten ska man helst ringa eller maila i förväg ändå.45 minuter varannan tisdag. Tycker att det var lite snåla öppettider.
Vill man inte ha besök?Som en keramikbutik här som typ inte har öppettider utan man får spana efter öppetskylt. Men trots skylten ska man helst ringa eller maila i förväg ändå.
Jäklar, jag har gått och fascinerats över en timme varje söndag på en loppis här men det finns värre alltså45 minuter varannan tisdag. Tycker att det var lite snåla öppettider.