Störiga saker vi stör oss på, del 32.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vår VD verkade äkta förvånad över våran situation på jobbet och skulle definitivt försöka förbättra. Idag får vi meddelande om att hon slutat idag och att de tar upp en annan från utlandet som tillförordnad. Känns som att hon fick gå på stubberten? Om det är av den anledningen jag tror, känns det som att min bransch är körd. Helkörd.
 
Jag stör mig rejält på att man inte kan organisera sina grupper på facebook mer än att nåla fast 10st. Det är jätterörigt!
 
Vilken röra på jobbet. En kund ringde och frågade om det fanns någon som helst möjlighet att få en grej hemkörd till en viss adress.
Visst, det är på vägen hem för mig, man kan ju vara lite snäll, så okej, jag fixar det efter jobbet. Ett förnamn på människan som skulle ta emot grejen fick jag, hon skulle vara hemma.

Ingen hemma.
Ringer beställaren, är hon helt säker att hon gav rätt adress? Absolut. Hon försöker få tag på personen, som inte svarar, så hon säger mig att lämna grejen utanför dörren, de kommer säkert snart. Okej, mission completed.

Kunde ändå inte sluta tänka på det, så då jag kommit hem letar jag efter det väldigt ovanliga namnet.
Nehej, den enda personen med det namnen i relativ närhet bor i en by 25 minuters bilfärd härifrån. Nej, jag tänker faktiskt inte använda min kväll till att börja reda upp det här, och än mindre köra dit på min fritid. Men ändå har jag dåligt samvete, jag borde kanske... :cautious:
 
Jag stör mig på mig själv som inte har någon ork kvar till "livet" efter jobbet typ. Att laga mat tex. Blev havregrynsgröt nu till middag, matlåda från frysen till lunch. Har en kvar så måste fixa något ätbart och proppa frysen full med igen. Jag har bara ingen riktig ork att göra något, ingen ork att ens fundera ut något gott.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
21 22 23
Svar
447
· Visningar
22 604
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 871
Senast: Mkb
·
Svar
2 001
· Visningar
98 111
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp