Tack så mycket! Migränen är bättre, men gillar att hänga kvar och irritera och störa sig innan den försvinner helt.
Det brukar vara värt det, trots allt, sällan problem faktiskt. Lite utbytta varor eller varor som är slut och det är ju lite irriterande, men det får jag stå ut med, det är enda stället som har onlinehandling med hemkörning så jag har ju inget val. Men när det blir som i dag orkar jag bara inte. jag blir tjurig. Osten jag fick vid ett tidigare tillfälle som möglade oöppnad struntade jag i att reklamera, orkade inte dra i det, men det här känner jag att jag måste. Försökte kolla hur man gör, kan reklamera men då var det någon chatbot som kunde hjälpa. Nixpix, ge mig en jävla riktig människa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jag får leta upp ett riktigt telefonnummer så jag kan ringa på riktigt och prata med en riktig människa.
Jag har inte ätit något i dag, men hade beställt lussekatter. De var tillknölade och böjda också, inte alls fina
Men jag käkade två och magen blev skitsur och vände ut och in på sig. Saffran är inte gott andra hållet så att säga. Bara som info, visste inte det själv.
Lyssnade lite på min ljudbok medan grannarna slipade, och nu har de slutat så jag kanske ska passa på att vila en stund. Säga vad man vill om min knäppa idé om att sova i klädkammaren som är 5 kvm stor, jag har gjort den mysig har mörklagt fönstret och satt i en ljusslinga där så nu när jag har migrän kan jag ha det helt mörkt. Min första tanke när jag tittade på lägenheten för ett år sedan- ett migränsovrum åt mig