Hitta namnet efter många om och men! Inte störande längre
Vilken serie var det då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hitta namnet efter många om och men! Inte störande längre
fy! Jag åkte på värsta ögoninflammationen i båda ögonen tidigare i höstas. Fick jobba med solglasögon Såg inte klok ut varken med eller utan liksom...Ögoninflammation.
VC ville inte ta emot mig utan sa åt mig att äta allergimedicin, vilket jag iofs redan gör, men det här kom i samband med en förkylning och känns inte som när jag har ögonbesvär av t ex pollen.
Jag har redan använt receptfri ögonsalva i flera dagar och det blir bara sämre. Sköterskan på 1177 tyckte att jag skulle ha solglasögon på mig på julafton, om jag "inte kände mig så vacker."
Sambon hade en lättare infektion i sommras och fick akuttid direkt...Ögoninflammation.
VC ville inte ta emot mig utan sa åt mig att äta allergimedicin, vilket jag iofs redan gör, men det här kom i samband med en förkylning och känns inte som när jag har ögonbesvär av t ex pollen.
Jag har redan använt receptfri ögonsalva i flera dagar och det blir bara sämre. Sköterskan på 1177 tyckte att jag skulle ha solglasögon på mig på julafton, om jag "inte kände mig så vacker."
Det fick jag också vid flera tillfällen när jag hade såna här problem när jag var yngre. Men inte nu.Sambon hade en lättare infektion i sommras och fick akuttid direkt...
Du får göra som en del kändisar och rikt folk, en dress för dagen och en för aftonenStör mig på att jag köpte en julröd tröja/tunika (som såldes som klänning, snacka om miniklänning i så fall!) som jag tänkte ha på jul. Nu hittade jag i garderoben en grön klänning med glittrigt mönster som också passar till jul.
Störningen är alltså att jag inte kan bestämma mig för vad jag ska ha på mig
Så tråkigt. Skiftarbete ställer till det. Kan ingen annan byta skift med dig?Chefen berättade att jag ska byta arbetstid förra veckan och jag fick då "rätt" skift för att kunna fortsätta gå på sykurs. Idag skrev han att han ändrat om för att fördelningen blev dålig så nu kommer jag jobba varenda tillfälle kursen är istället. Är så himla besviken, det är det enda roliga jag haft möjlighet att gå på kontinuerligt.
Sleepy HollowVilken serie var det då?
Åh, där har jag bott (och försökte absolut förtränga allt jag någonsin hört om serien/filmen/boken under de månader jag var där)!Sleepy Hollow
I Sverige får man inte röka på många ställen längre. Tack och lov.En ung tjej satte sig bredvid mig på stationen och tände en cigarett så jag sa ju till henne. Hon såg rätt häpen ut. Jag tål inte cigarettrök, hostar galet av röken så jag har inga hämningar att flytta folk till rökområdet. Hennes ursäkt var att det inte finns några sittplatser i rökområdet. Det skiter jag fullständigt i. Ok, en man hade jag inte vågat säja till. Erkänner. Man får välja sina strider.
Det gör det verkligen. Var därför jag varit så glad att syträffarna varit varannan vecka. Jag funderade över det också men chefen har förlagt skiften så vi alltid ska ha någon att be om hjälp, är många nya.Så tråkigt. Skiftarbete ställer till det. Kan ingen annan byta skift med dig?
Relaterar starkt.Hela mitt ansikte ser ut som en rund boll pga sviter av kortisonbehandling. Ser mer eller mindre ut som Kicki D när det gäller svullnad. Får mer eller mindre panik av att se mig själv.
Relaterar starkt.
Läkaren ville ha bilder på hur fejset såg ut innan kortison = satt och letade i tfn efter nån sån och insåg när jag hittade den att ansiktet är typ en dubbelblobb nu jämfört med i mars i år
Blärgh