Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev skickad på tyska kurs av arbetsförmedlingen. Fick tydligen ett ovanligt bra resultat. Personalen menade att jag är bättre på tyska än vad de är så de var väldigt undrande över att min förmedlare satte mig på denna kurs. Snacka om att hamna på vuxendagis...När arbetsförmedlingen gett upp, typ.
Tur vi inte har diskmaskinen på jobbet... Då får man ta hand om disken själv.Apropå diskmaskiner. Hur svårt kan det vara!!!!
Visa bifogad fil 134711
Jag måste göra det som de bestämmer annars stoppas utbetalningarna.Måste du söka jobb via dom? Låter ju som ett slöseri med tid
Jag måste göra det som de bestämmer annars stoppas utbetalningarna.
Ja, herregud, jag såg en reklam för nått (minns ej vad så det var ju en mindre lyckad reklam på många sätt), men det stod: "Hamstra inte xxx". Så var det en bild på ETT MARSVIN!Min sambo säger att en vän har hamstrar.
Det är marsvin
Värt att tillägga att jag även inför mötet försökte föra fram att jag vill är ha det lite utifrån mina förutsättningar, då jag faktiskt haft en del stressreaktioner de senaste veckorna och inte mått så bra, men det kändes som att det inte gick in alls.. Väldigt spännande att bli påstressad av någon som samtidigt vill att man ska ta det lugnt Det är inget ont i personen, men det går lite väl fort ibland..Att enhetschefen för min närmsta enhet (alltså inte min chef) idag på ett möte flera gånger påpekar att jag ska ta hand om mig, att hen är orolig för allt arbete jag gör och att jag ska vila ordentligt i jul, för att sen i nästa andetag ge mig en ny jättebrådskande arbetsuppgift men som jav absolut inte får jobba med i mellandagarna men som jag ändå ska ha ett utkast fördigt till henom i vecka två Arbetsuppgiften faller absolut inom mitt uppdrag, så inget problem i sig, men kändes som jag fick väldigt dubbla budskap fram och tillbaka flera gånger under det korta mötet
Haha vad fan! Som med tidningar, har de en artikel om råttor så kan man ge sig fan på att de använder en bild på en mus och vice versa. Förutom när de rör om i grytan och stoppar in en gerbil!Ja, herregud, jag såg en reklam för nått (minns ej vad så det var ju en mindre lyckad reklam på många sätt), men det stod: "Hamstra inte xxx". Så var det en bild på ETT MARSVIN!
Men vad i helvete?!Att de har döpt om översättningen från Skenet bedrar till Håll Masken.
Varför ???
De kanske tycker att det är en bättre översättning av originaltiteln (Keeping Up Appearances)?Att de har döpt om översättningen från Skenet bedrar till Håll Masken.
Varför ???