Det har hänt mig en gång också. Gick tillbaka till Willys och fick ett nytt .Tortillabröden var supermögliga trots nyköpt paket med långt kvar till Bäst före-datum
(Ja, jag är en mycket simpel person som ganska ofta äter tacos på fredagar).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har hänt mig en gång också. Gick tillbaka till Willys och fick ett nytt .Tortillabröden var supermögliga trots nyköpt paket med långt kvar till Bäst före-datum
(Ja, jag är en mycket simpel person som ganska ofta äter tacos på fredagar).
Möjligtvis till regionskukhusets växel, mrn definitivt inye vårdcentralen.Men sjukhusets växel blir aldrig full? De kan koppla till de flesta ställen.
Vårt sjukhus växel kan koppla till vårdcentralen i alla.Möjligtvis till regionskukhusets växel, mrn definitivt inye vårdcentralen.
Om det är den regionen jag misstänker så står det ett växel nr till huvudkontor tex. Så även våran region på hemsidan.Möjligtvis till regionskukhusets växel, mrn definitivt inye vårdcentralen.
På samma sätt som till kommunen vet jag inte rätt nr ringer jag växel på kommunen. Eller stort företag.Om det är den regionen jag misstänker så står det ett växel nr till huvudkontor tex. Så även våran region på hemsidan.
Förlåt, men kukhusetMöjligtvis till regionskukhusets växel, mrn definitivt inye vårdcentralen.
Lättroade och småsnuskiga Buke när det är som bästFörlåt, men kukhuset
Det är inte lätt när min inre tolvåring slår sig fram alla gånger.Lättroade och småsnuskiga Buke när det är som bäst
Jag bjuder så gärna på den....Förlåt, men kukhuset
Repa på glasögonen! Verkar som att min försäkring täcker iaf så måste höra av mig till optikern också.
Jag blir trött och får ont i huvudet. Försöker dricka så mycket som möjligt, för jag tror att mycket av det beror på den torra luften.Jag blir så sjukt påverkad av vädret. Jag känner mig helt knäckt.
Det är is på insidan av de 4 fönster vi inte bytte för något år sedan. Dessa är från 2007, de vi bytte var original från 1971.
Det känns som att det är dags att byta ut de sista också...
Visa bifogad fil 136267
Kaaaallt!