Ja, nu vet jag. Dyrt misstag. Jag lever på a-kassa nu. Ca 9000:- i månaden.Ja det gäller att ha koll på vad man bokar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, nu vet jag. Dyrt misstag. Jag lever på a-kassa nu. Ca 9000:- i månaden.Ja det gäller att ha koll på vad man bokar.
Jag bokade hotell för att slippa köra hem 20 mil mitt i natten på vintern. Nu blir det inte så. Jag har inte råd med fler hotellnätter.Ja, nu vet jag. Dyrt misstag. Jag lever på a-kassa nu. Ca 9000:- i månaden.
Kollade hur det ser ut om jag vill boka och där står det att man kan avboka uran kostnad dagen innan. Tror att det såg ut så även när jag bokade förra gången. Mitt pris var mycket högre för den 9 december än den 30 december.Tror inte att det inte ens fanns som alternativ när jag bokade.
Jag har jobbat på hotell. Booking är satan själv!!!! Vi i receptionen kan inte ändra Booking-bokningar för allt är låst i deras system. Har själv suttit i deras usla kundtjänst klockan 4 på natten (för att hjälpa en gäst som DE har sabbat för) och slussats mellan ett dussin idioter som inte vill hjälpa tillOch nu är dottern sjuk så det blir kanske omöjligt att resa i vilket fall. Ombokning är omöjligt.
Jag upprepar, undvik Booking.com till varje pris.
Ja precis jag har bokat om med både bokning och hotelsJag förstår nog inte riktigt
Har du bokat ombokningsbart men får inte boka om?
Annars brukar de ha så man kan avboka fram till 18:00 på ankomstdagen.
Jag har letat överallt efter ett telefonnummer till Booking.com men hittar inte. Sökt överallt. Det står så fint på deras sida men sen går det inte att få kontakt.Jag har jobbat på hotell. Booking är satan själv!!!! Vi i receptionen kan inte ändra Booking-bokningar för allt är låst i deras system. Har själv suttit i deras usla kundtjänst klockan 4 på natten (för att hjälpa en gäst som DE har sabbat för) och slussats mellan ett dussin idioter som inte vill hjälpa till
Boka aldrig via andrahandssidor… Får flashbackmigrän av minnena.
När jag kollar på deras sida på ett annat datum så står det att ombokning är gratis till dagen före. Det verkar inte stämma.Ja precis jag har bokat om med både bokning och hotels
Nej, de gör det skitjobbigt att hitta just telefonnumret, för det är svårast för dem att ignorera antar jag. Jag kan PM:a dig det telefonnummer jag hittade efter lite snokandeJag har letat överallt efter ett telefonnummer till Booking.com men hittar inte. Sökt överallt. Det står så fint på deras sida men sen går det inte att få kontakt.
I mailet står det att jag kan omboka eller avboka när som helst vilket visar sig inte stämma.Nej, de gör det skitjobbigt att hitta just telefonnumret, för det är svårast för dem att ignorera antar jag. Jag kan PM:a dig det telefonnummer jag hittade efter lite snokande
När du först bokade, fick du ett mejl med bokningsbekräftelse? Brukar stå längst ner om de tillåter avbokning eller inte på din specifika bokning.
Jag har alltid utgått från att vagn/rullator/rullstol har företräde till den platsen, dvs om det står folk där så ska dom flytta på sig om någon kommer med vagn/rullator/rullstol.På väg hem från läkarbesök för sonen med två trötta. Står och väntar på bussen, den stannar bakom en annan buss så alla småjoggar dit. Jag lite långsammare med dubbelvagn i snön. Den blick smockfull och det står folk där vagnarna har plats. ”Det är fullt här, du får inte plats” säger någon när jag kikar in. Jo tack jag ser det. Till skillnad från er så är dock sannolikheten stor att jag inte får plats på nästa heller, eller nästa efter det. Går till tunnelbanan i stället. Finns ingen hiss pga ombyggnation.
Att dra vagn har verkligen gett mig ett nytt perspektiv på hur det måste vara att vara funktionshindrad i den här stan. Helt hopplöst.
Nu är det några år sedan jag bokade via booking, men då kunde man gå in på sin bokning och där fanns då en knapp man kunde trycka på för att avboka. Oberoende av om det var avbokningsbart, dvs man fick pengarna åter, eller om det var icke avbokningsbart, då kunde man fortfarande avboka men fick givetvis inga pengar.I mailet står det att jag kan omboka eller avboka när som helst vilket visar sig inte stämma.
Jag har ringt på det telefonnummer som jag hittade men det fungerade inte.
Så har jag också gjort men det var 2019.Nu är det några år sedan jag bokade via booking, men då kunde man gå in på sin bokning och där fanns då en knapp man kunde trycka på för att avboka. Oberoende av om det var avbokningsbart, dvs man fick pengarna åter, eller om det var icke avbokningsbart, då kunde man fortfarande avboka men fick givetvis inga pengar.
Jag har alltid utgått från att vagn/rullator/rullstol har företräde till den platsen, dvs om det står folk där så ska dom flytta på sig om någon kommer med vagn/rullator/rullstol.
Jag tycker INTE det är roligt då kunden menar allvar och mina kollegor tyvärr gav sig efter kvarts debatterade vilket innebär att kunden kommer att kräva detta nästa gång också och då bli det verkligen inte roligtKund i butik hävdar att eftersom han inte pantar flaskor och burkar ska han inte behöva betala pant när han köper läsk
Å vad frustrerad jag blev av att läsa detta. Det är ju liksom pantens syfte- om du inte pantar så förlorar du den pengen.Jag tycker INTE det är roligt då kunden menar allvar och mina kollegor tyvärr gav sig efter kvarts debatterade vilket innebär att kunden kommer att kräva detta nästa gång också och då bli det verkligen inte roligt
Alltså mycket ska man verkligen höra och stå ut med i det här yrket
Är du säker på att det är riktiga Booking du har bokat via? Är väl en oerhört välgjord scam igång för just Booking nu, som är svår att se igenom.I mailet står det att jag kan omboka eller avboka när som helst vilket visar sig inte stämma.
Jag har ringt på det telefonnummer som jag hittade men det fungerade inte.
Booking skulle dessutom inte skicka spam om kryptovalutor.Är du säker på att det är riktiga Booking du har bokat via? Är väl en oerhört välgjord scam igång för just Booking nu, som är svår att se igenom.