Ok.Inte 10 varianter men nog 3/4 totalt 10 hyvlar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok.Inte 10 varianter men nog 3/4 totalt 10 hyvlar.
Vi bokar alltid via booking och har fått utmärkt hjälp varenda gång det behövts.Tipsar om att aldrig boka via Booking.com. Boka direkt hos hotellet.
Jag var också nöjd tidigare med företaget. Det är ändrat nu.Vi bokar alltid via booking och har fått utmärkt hjälp varenda gång det behövts.
Som när hotellet vi skulle bo på i London för några år sen. Det var stängt när vi kom fram. Dörren låst och ingen som svarade i telefon. Ringde booking direkt som fixade ett annat hotell på studs. Utan att vi behövde betala extra.
Och nu kommer det spam från Booking.com. Boka inte via dem!Jag var också nöjd tidigare med företaget. Det är ändrat nu.
Ja, det snöar.Det snöar.
Jag höll på halka på väg till jobbet.
Minns inte när jag såg solen senast.
Det är så mycket snask på jobbet.
Vi sa just det. 7 dagar in i december och inget godis. det går utför.Inget snask på jobbet.
Det snöar.
Jag höll på halka på väg till jobbet.
Minns inte när jag såg solen senast.
Det är så mycket snask på jobbet.
Jag är ingen pööt, men det här känns som om det kunde omvandlas till poesi/dikt. Typ runometer eller haikuJa, det snöar.
Jag försov mig i morse.
Vet inte heller var solen håller till.
Inget snask på jobbet.
Det behöver väl inte omvandlas, våra alster kan få vara obunden modern dikt som sådanaJag är ingen pööt, men det här känns som om det kunde omvandlas till poesi/dikt. Typ runometer eller haiku
Kanske vi kan klaga hos facket? Oacceptabel arbetsmiljö?Vi sa just det. 7 dagar in i december och inget godis. det går utför.
Som i en roman där de översatt Murphy Oil Soap till Murphys oljeborttagande såpa.Att Netflix har översatt filmatiseringen av Mattias Edvardssons bok "En helt vanlig familj" till "A Nearly Normal Family". Alltså ursäkta mig, men orden "helt" och "nearly" är väl ändå i det närmaste antonymer? Titeln tappar ju hela poängen om man kallar familjen "nästan vanlig"! Aaargh det här kommer inte att sluta störa mig på åtminstone ett par årtionden, det känner jag det!
Den var hos mig igår i alla fall