Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du tänka dig att dela med dig av den?Den var hos mig igår i alla fall
Den var här i går men jag har inte sett till den i dag, så jag är ledsen, men jag kan inte skicka den till dig tyvärr. Den har rymt någon annanstans. Kanske lägga upp en sökesannons för att få någon att prata med den om att veta hut och lysa lite överallt istället??Kan du tänka dig att dela med dig av den?
På väg hem från läkarbesök för sonen med två trötta. Står och väntar på bussen, den stannar bakom en annan buss så alla småjoggar dit. Jag lite långsammare med dubbelvagn i snön. Den blick smockfull och det står folk där vagnarna har plats. ”Det är fullt här, du får inte plats” säger någon när jag kikar in. Jo tack jag ser det. Till skillnad från er så är dock sannolikheten stor att jag inte får plats på nästa heller, eller nästa efter det. Går till tunnelbanan i stället. Finns ingen hiss pga ombyggnation.
Att dra vagn har verkligen gett mig ett nytt perspektiv på hur det måste vara att vara funktionshindrad i den här stan. Helt hopplöst.
Haha, mitt värsta var nog när det i en reseguide för Florida pratades om "sadelbrödshästar". Jag skrev t.o.m. till förlaget och klagade. Det var flera översättningningsmissar i boken som jag påtalade men denna var sämst. Ingen reaktion från förlaget.Som i en roman där de översatt Murphy Oil Soap till Murphys oljeborttagande såpa.
Förstörde den i övrigt bra boken
Murphy var ju en standard i alla sadelkammare ett tag.
Vet hur det är. Vi fick åka femton mil med vårt marsvin för några år sen för att få vård..Akut sjuk gerbil och svårigheterna att hitta veterinärvård. Haft svårt att hitta tider till hund eller katt? Kom igen när ni letar åt smågnagare...
Det löste sig till slut efter många om och men och lilla Berta står nu på antibiotika och smärtstillande/antiinflammatoriskt. Men stressen när alla veterinärer säger nej för att det är en gerbil...
Det är inte nådigt Hoppas att det gick bra för marsvinet!Vet hur det är. Vi fick åka femton mil med vårt marsvin för några år sen för att få vård..
Nä han hade då kraftig inflammation i gallblåsan att vi var tvungna att ta bort honom..Det är inte nådigt Hoppas att det gick bra för marsvinet!
Men fy, stackareNä han hade då kraftig inflammation i gallblåsan att vi var tvungna att ta bort honom..
Och nu är dottern sjuk så det blir kanske omöjligt att resa i vilket fall. Ombokning är omöjligt.Jag var också nöjd tidigare med företaget. Det är ändrat nu.
Jag förstår nog inte riktigtOch nu är dottern sjuk så det blir kanske omöjligt att resa i vilket fall. Ombokning är omöjligt.
Jag upprepar, undvik Booking.com till varje pris.
Tror inte att det inte ens fanns som alternativ när jag bokade.Jag förstår nog inte riktigt
Har du bokat ombokningsbart men får inte boka om?
Annars brukar de ha så man kan avboka fram till 18:00 på ankomstdagen.
Ja det gäller att ha koll på vad man bokar.Tror inte att det inte ens fanns som alternativ när jag bokade.