Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fått kassera en hel ensilagebal då den visade sig vara genommöglig, varenda kaka. 400 kg åt fanders och jag har tre kvar som jag nu oroar mig för kan vara dåliga de med. Måste kolla prognosen och öppna dem för att kolla, men i värsta fall är det nästan en månads foder som är förstört. :banghead:
 
Och apropå varulvens värmefilt som jag fick en avisering att jag kunde få hämta långt borta i tjotahejti med en omväg på 5 mil. Idag fick jag en ny avisering att den fanns att hämta där jag ville få den skickad istället, bara synd att jag inte visste det redan igår men nu har den äntligen kommit iaf och jag har lagt ut den på hans plats. Får se om han använder den. 😂
 
Senast ändrad:
Har jag åxå haft hela veckan inklusive kli i örat. Idag känner jag mej riktigt lurkig. Har hållit på och byta lägenhet under veckan och fortsätter under helgen. Är helt slut och det bara går runt i huvudet. Tror jag har en riktigt fet förkylning på gång. Hade dessutom frossa i natt, fast det kan jag få om jag råkar bli lite kall.

Krya på dig ❤️ dålig timing!

Mitt halsonda blir bara värre, lägg till huvudvärk på det nu också.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20231208_180702_Bookingcom.jpg
    Screenshot_20231208_180702_Bookingcom.jpg
    98,5 KB · Visningar: 68
Men de har alltså helt tagit bort knappen "avboka" på bokningsbekräftelsen som då öppnas? Som fanns en gång i tiden, då jag senast använde appen?
Trots att det står i samma bokningsbekräftelse att bokningen är avbokningsbar?

Det är det jag tycker är mystiskt, men om det beror på ändrade rutiner hos booking eller programmeringsfel eller vad, det vet jag ju inte.
@alazzi
 
Men de har alltså helt tagit bort knappen "avboka" på bokningsbekräftelsen som då öppnas? Som fanns en gång i tiden, då jag senast använde appen?
Trots att det står i samma bokningsbekräftelse att bokningen är avbokningsbar?

Det är det jag tycker är mystiskt, men om det beror på ändrade rutiner hos booking eller programmeringsfel eller vad, det vet jag ju inte.
@alazzi

Det finns fortfarande en knapp. I alla fall finns den på min aktuella bokning och jag använde den förra veckan för att avboka ett annat hotell.
Fungerade utmärkt.
 
Men de har alltså helt tagit bort knappen "avboka" på bokningsbekräftelsen som då öppnas? Som fanns en gång i tiden, då jag senast använde appen?
Trots att det står i samma bokningsbekräftelse att bokningen är avbokningsbar?

Det är det jag tycker är mystiskt, men om det beror på ändrade rutiner hos booking eller programmeringsfel eller vad, det vet jag ju inte.
@alazzi
Jag kan avboka men jag får inte tillbaka en enda cent. 125 €...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 062
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
460
· Visningar
23 141
Svar
2 001
· Visningar
98 113
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 596
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp