Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Definitivt!När man är en kvart sen till ett möte bör man väl ändå höra av sig?
Nu har jag ringt och efterlyst personen, så jag hoppas någon hör av sig. Det är ändå både viktigt och tidskänsligtDefinitivt!
Ok, han är ursäktad, han hade bokat fel dag i sin kalenderNu har jag ringt och efterlyst personen, så jag hoppas någon hör av sig. Det är ändå både viktigt och tidskänsligt
Ok, han är ursäktad, han hade bokat fel dag i sin kalender
Som tur var så var jag trevlig när jag ringde och efterlyste honomAttans, du höll alltså på att brinna av utan orsak? Har jag aldrig gjort
Standarden är jätte, jättestandardiserad. Mer standardiserad än någon annan standard någonsin har standardiserats. Faktiskt. Sådeså.Meningen "är standarden standardiserad?".
Ingen som helst förklaring mot VILKEN standard standarden ska vara standardiserad. Eller vilken standard som avses, heller.
Har jag åxå haft hela veckan inklusive kli i örat. Idag känner jag mej riktigt lurkig. Har hållit på och byta lägenhet under veckan och fortsätter under helgen. Är helt slut och det bara går runt i huvudet. Tror jag har en riktigt fet förkylning på gång. Hade dessutom frossa i natt, fast det kan jag få om jag råkar bli lite kall.Har känningar i halsen
Har jag åxå haft hela veckan inklusive kli i örat. Idag känner jag mej riktigt lurkig. Har hållit på och byta lägenhet under veckan och fortsätter under helgen. Är helt slut och det bara går runt i huvudet. Tror jag har en riktigt fet förkylning på gång. Hade dessutom frossa i natt, fast det kan jag få om jag råkar bli lite kall.
Så appen skulle vara hackad?Jag tänker detsamma, det låter som om något inte stämmer.
Så om du klickar på den resan, då finns det ingen mer information eller valmöjligheter på sidan som öppnas?Så appen skulle vara hackad?
Jo det finns mer info.Så om du klickar på den resan, då finns det ingen mer information eller valmöjligheter på sidan som öppnas?
Men de har alltså helt tagit bort knappen "avboka" på bokningsbekräftelsen som då öppnas? Som fanns en gång i tiden, då jag senast använde appen?
Trots att det står i samma bokningsbekräftelse att bokningen är avbokningsbar?
Det är det jag tycker är mystiskt, men om det beror på ändrade rutiner hos booking eller programmeringsfel eller vad, det vet jag ju inte.
@alazzi
Jag kan avboka men jag får inte tillbaka en enda cent. 125 €...Men de har alltså helt tagit bort knappen "avboka" på bokningsbekräftelsen som då öppnas? Som fanns en gång i tiden, då jag senast använde appen?
Trots att det står i samma bokningsbekräftelse att bokningen är avbokningsbar?
Det är det jag tycker är mystiskt, men om det beror på ändrade rutiner hos booking eller programmeringsfel eller vad, det vet jag ju inte.
@alazzi