Vad menar du?Fördelen är att jag slipper bädda sängen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad menar du?Fördelen är att jag slipper bädda sängen.
Bettskena att sova med?Sus och tjut i öronen, det börjar bli jobbigt nu hade jättesvårt att sova igår, låg och lyssnade på podcast men det var ändå svårt att ignorera ljuden. Jag antar att det hänger ihop med min spänningsvärk i käkar/huvud men vet inte hur jag ska bli av med det… ”stressa mindre” fick jag höra hos tandläkaren när jag för flera år sen sökte hjälp för käksmärtan men hur lätt är det.
Sambon har ett 10 kg. Det bäddar inte jag om med. Nog för att jag lyfter många ton på jobbet/dag men skaka 10 kg är inte samma sak.Vad menar du?
För flera år sedan när jag hade problem med brus i öronen (har tinnitus som grundproblem också, men detta var ett brus som inte hörde till standardljuden) så fick jag remiss av läkaren till fysioterapeut. Jag gick kanske 10 gånger, och hon masserade nacke, hals och ansikte, och man märkte att det var nog väldigt specifik massage ställvist. Jag fick även lite olika övningar jag skulle göra för att i längden kunna undvika att bli spänd.Nej, det har jag inte provat. Förutom att jag bad min naprapat kolla på det när jag var där sist för ett par veckor sedan. Sen försöker jag massera själv men jag vet inte om det hjälper eller stjälper.
Gå ner, knacka på och be honom sänka volymen.Min granne under mig gillar att spela skithög musik. Jag borde inte kunna höra vilken musikal du lyssnar på genom golvet…
Nu spelar han Vingar av Mikael Rickfors. Döda mig.
Ber om ursäkt för min skrattreaktion innan jag hann läsa detta. Men det låter verkligen helt uppåt väggarna GALET att någon ens kan tänka tanken !!
Jag tycker INTE det är roligt då kunden menar allvar och mina kollegor tyvärr gav sig efter kvarts debatterade vilket innebär att kunden kommer att kräva detta nästa gång också och då bli det verkligen inte roligt
Alltså mycket ska man verkligen höra och stå ut med i det här yrket
Min granne under mig gillar att spela skithög musik. Jag borde inte kunna höra vilken musikal du lyssnar på genom golvet…
Nu spelar han Vingar av Mikael Rickfors. Döda mig.
Ja alltså det här kan vara årets mest absurda kundkrav faktisktÄven jag satte en skrattgubbe på inlägget för att jag tyckte att det var hysteriskt roligt i sin absurdhet, logiken liksom?!
Men självklart jättedrygt att behöva bemöta sådana tokstollar i sitt jobb och att kollegorna inte stod på sig.
Jag har märkt att det blir sådär då jag passerade 40-strecket. Man sätter sig i fel vinkel i soffan, och vips har ryggen sagt upp sig. Eller sträcker sig för långt efter något och det knäpper till oroväckande i axeln.Jag bjuder väll på den här. Störigt för mig, ni kommer nog tycka det är underhållande.
Men iaf så:
Jag lyckades sträcka nacken å axeln imorse, när jag tog mig själv över tröskeln.
Mmhm, kan bara hålla med! Min rygg säger till och med upp sig om jag drar mig i sängen för länge på morgonen.Jag har märkt att det blir sådär då jag passerade 40-strecket. Man sätter sig i fel vinkel i soffan, och vips har ryggen sagt upp sig. Eller sträcker sig för långt efter något och det knäpper till oroväckande i axeln.
Passerade det sträcket i år.Jag har märkt att det blir sådär då jag passerade 40-strecket. Man sätter sig i fel vinkel i soffan, och vips har ryggen sagt upp sig. Eller sträcker sig för långt efter något och det knäpper till oroväckande i axeln.
Jag tror dom har åkt till en söderhavsö tillsammans med mitt röda garnnystan som också är puts väckStör mig på att jag förlagt två garnnystan. De är till en pågående julklappsstickning och när mottagaren var här i förra veckan så la jag undan dem för att personen inte skulle se dem. La dem då på ett bra ställe, ett sånt där "Jag lägger det här så vet jag vart jag har det!"-ställe. Med andra ord så har jag nu inte den minsta jäkla aning om vart jag gömt dem.
Jo tack, jag joinar klubben...Jag bjuder väll på den här. Störigt för mig, ni kommer nog tycka det är underhållande.
Men iaf så:
Jag lyckades sträcka nacken å axeln imorse, när jag tog mig själv över tröskeln.
Det har jag haft i flera år, tyckte inte det hjälpte direkt. Men är på gång att skaffa en ny, det är värt ett till försök.Bettskena att sova med?
Det låter ju toppen har det hållit sig borta efter det? Och har du fortsatt göra övningarna? Jag ska börja med bettskena igen (se inlägget ovan) och sen ta mig vidare därifrån tänkte jag.För flera år sedan när jag hade problem med brus i öronen (har tinnitus som grundproblem också, men detta var ett brus som inte hörde till standardljuden) så fick jag remiss av läkaren till fysioterapeut. Jag gick kanske 10 gånger, och hon masserade nacke, hals och ansikte, och man märkte att det var nog väldigt specifik massage ställvist. Jag fick även lite olika övningar jag skulle göra för att i längden kunna undvika att bli spänd.
Det här är ju i finland då, så jag vet ju inte om ni har samma system med sjukvården och så i sverige.